«فیلم کوتاه» این هفته ۱۳ بهمن‌ماه با اجرای ایران انتظام روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، برنامه تلویزیونی «فیلم کوتاه» با طراحی و تهیه‌کنندگی عماد خدابخش و کارگردانی رضا مهران فر سه‌شنبه ۱۳ بهمن ساعت ۲۲ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

اجرای این قسمت از برنامه بر عهده ایران انتظام کارگردان فیلم کوتاه و عکاس خواهد بود. بخش دوم گفتگوی کاوه سجادی حسینی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس با بابک حمیدیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره بازیگری و نقش بازیگران حرفه‌ای در فیلم کوتاه، نمایش بخش‌هایی از فیلم کوتاه «صراحی» و گفتگو با کارگردان این فیلم کوتاه مطرح سعید نجاتی از دیگر بخش‌های یازدهمین قسمت برنامه «فیلم کوتاه» خواهد بود.

گفتنی است بخش آموزشی «فیلم کوتاه» این هفته با حضور محمد ارژنگ کارگردان و مترجم و بهمن دادفر به موضوع دکوپاژهای مرجع اختصاص دارد.

مریم اسمی خانی در بخش خبر به بیان تازه‌ترین اخبار در حوزه فیلم کوتاه می‌پردازد و بخش پایانی برنامه نیز به پخش گزارشی از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس انجمن سینمای جوانان استان قم اختصاص خواهد داشت.

یازدهمین قسمت از برنامه «فیلم کوتاه» سه‌شنبه ۱۳ بهمن ساعت ۲۲ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و بازپخش آن چهارشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۹:۳۰ و جمعه ۱۶ بهمن ساعت ۲۰ خواهد بود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=2388