انیمیشن کوتاه «بالانس» از جشنواره آمریکایی جایزه گرفت

فیدان: انیمیشن کوتاه «بالانس» به کارگردانی برزان رستمی در پنجمین دوره جشنواره فیلم Grand Rapids Comic-Con Film Festival موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن شد.

این جشنواره از تاریخ ۸ تا ۱۰ نوامبر در آمریکا برگزار شد.

دو جایزه اصلی جشنواره mobile film festival به ایران رسید

جشنواره mobile film festival یک جشنواره آنلاین است که با حمایت یوتیوب برگزار می‌شود. این جشنواره در چهاردهمین دوره خود دو جایزه اصلی خود در بخش بهترین فیلم‌نامه و بهترین کارگردانی را به دو فیلم کوتاه ایرانی اهدا کرد.

فیلم کوتاه «دوشیره» به کارگردانی پگاه سعیدی و سعید آقاخانی جایزه بهترین فیلم نامه به ارزش ۳ هزار یورو و فیلم کوتاه «هیس» به کارگردانی حمید ذکیانی جایزه بهترین کارگردانی این دوره جشنواره به ارزش ۳ هزار یورو را دریافت کرده‌اند.

اختتمامیه این جشنواه در تاریخ ۱۳ آذر در شهر پاریش برگزار شد.

حضور انیمیشن کوتاه «تماشاچی» در دو جشنواره جهانی

انیمیشن کوتاه «تماشاچی» در ادامه حضورهای بین‌المللی خود به عنوان تنها نماینده ایران در هفتمین دوره جشنواره LA MIDA NO IMPORTA و سومین دوره جشنواره Las Hurdes Film Festival حضور خواهد داشت.

فیلم کوتاه علی عرفان فرهادی برنده بهترین فیلم جشنواره صربستان شد

فیلم کوتاه «منتو ما ۲» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عرفان فرهادی جایزه اصلی دوره نهم جشنواره MIKROFAF صربستان را دریافت کرد.

این جشنواره صربستانی با هدف نمایش فیلم‌هایی با بیان نو و ترویج سینمای مستقل برگزار می‌شود و فیلم فرهادی جایزه اصلی  mikropolis را دریافت کرد. در بیانیه هیات داوران آمده است که «این جایزه برای بیان بی عیب و نقص و تلاش در بالا بردن اهمیت رفتار درست زیست شناختی، با بیانی کمدی و موثر» به فیلم من تو ما ۲ تقدیم می‌گردد.

این فیلم کوتاه پیش از این این در جشنواره جشنواره‌های مهمی از جمله چهل و پنجمین دوره قدیمی ترین جشنواره محیط زیستی جهان به نمایش درآمده است و در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های صد ثانیه‌ای جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و لوح تقدیر بخش داستانی، و درجشنواره فیلم رشد جایزه بخش جنبی را دریافت کرده است.

انیمیشن کوتاه«نفت و خون» از جشنواره کانادایی جایزه گرفت

انیمیشن کوتاه «نفت و خون» که در ساخت آن از نفت خام و خون انسان اسفتاده شده است در تازه‌ترین موفقیت بین‌المللی خود در چهاردهمین دوره جشنواره انیمیشن گیراف کانادا موفق به کسب جایزه بهترین تکنیک در انیمیشن شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=12994