آذر فرامرزی داور جشنواره نیلوفر آبی هند شد

فیدان: جشنواره فیلمهای بینالمللی کوتاه و بلند با عنوان نیلوفر آبی در شهر مومبای و شهر پونا در ماه جولای به همت خانه فرهنگ ج.ا. ایران و حمایت اداره کل همکاریهای فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور و همکاری فدراسیون فیلمهای هند (FFSI)، مرکز فرهنگی ـ علمی روسیه، انستیتیود گوته آلمان و سرکنسولگری ترکیه با حضور فرهنگ دوستان و علاقهمندان به هنر هفتم برگزار میگردد.

جشنواره فیلم کوتاه از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۰ جولای در سینمای Ravindra Mini Theatre با حضور هشت فیلم از کشورهای ایران، آلمان، روسیه، هند، تاجیکستان، کره جنوبی و میانمار در شهر مومبای با داوری آذرفرامرزی از ایران و موهان داس هند خواهد شد.

 

دو حضور بینالمللی دیگر برای «چتر خاکستری»

فیلم کوتاه «چتر خاکستری» به کارگردانی محمد پوستیندوز در هفتمین دوره جشنواره Nebrodi ایتالیا که در تاریخ ١٣ جولای برگذار خواهد شد و Nova frontier که در تاریخ ٧ تا ٩ سپتامبر در بروکلین امریکا برگذار خواهد شد حضور خواهد داشت.

 

«تالسا» در جشنواره Indigenous Cinema + Video شیلی

فیلم کوتاه تالسا در ادامه حضورهای بینالمللی خود، در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه Indigenous Cinema + Video کشور شیلی با فیلمهایی از سایر نقاط جهان به رقابت خواهد پرداخت.

این جشنواره از اواخر ماه آگوست در نقاط مختلف شیلی از جنوب تا شمال آغاز به کار خواهد کرد و به نمایش فیلمهای منتخب از کشورهای شیلی، مکزیک، اسپانیا، اکوآدور، برزیل، اندونزی، روسیه و ایران خواهد پرداخت.

فیلم کوتاه «تالسا» پیش از این موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران دوازدهمین دوره جشنواره Young-about ایتالیا و جایزه ویژه هیات داوران هشتمین دوره جشنواره فیلمهای سیاسی آرژانتین و همچنین حضور در بخش مسابقه جشنوارههای Tiburon آمریکا، Archaeology Channel آمریکا و همچنین بیست و یکمین دوره جشنواره Revelation Perth کشور استرالیا شده است.

 

یک جایزه و ۱۰ حضور بینالمللی دیگر برای انیمیشن کوتاه «در باد میوزد»

انیمیشن کوتاه «در باد میوزد» به کارگردانی هژیر اسعدی در ادامه حضورهای بینالمللی خود موفق شد جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره Cosmic آمریکا را به دست بیاورد. این جشنواره همچنین در ۱۰ جشنواره دیگر نمایش خواهد داشت.

Girona Film Festival (Spain 2018) September 25 – ۲۹, ۲۰۱۸

Sunrise 45 Film Festival (USA 2018) August 17 – ۱۹, ۲۰۱۸

Retransmisión (Mexico 2018) August 26 – November 23, 2018

Colorado International Activism Film Festival (USA 2018) July 12 – ۱۴, ۲۰۱۸

Square Lake Film & Music Festival (USA 2018) August 11, 2018

Great Lakes Christian Film Festival #GLCFF (USA 2018) July 31 – August 5, 2019

Hong Kong Film Art International Film Festival (Hong Kong 2018) July 28 – ۲۹, ۲۰۱۸

 Something Wicked Film Festival (USA 2018) August 3 – ۵, ۲۰۱۸

 Twin Tiers International Film Festival (USA 2018) September 7 – ۹, ۲۰۱۸

 Shenandoah Seasonal Film Series (USA 2018) July 31 – October 31, 2018

 

حضور فیلم کوتاه «با من» در جشنواره

فیلم کوتاه «با من» به کارگردانی آزاده قچاق که پیش از این در سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه ساتاکروز آرژانتین، پنجمین دوره جشنواره فیلم دربی انگلستان و بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم Cinequest آمریکا حضور داشته است در تازه ترین حضور خود در تاریخ ۱۴ جولای در جشنواره Brainwash آمریکا حضور خواهد داشت.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=11898