انیمیشن کوتاه «لایت سایت» به کارگردانی سید مسلم طباطبایی به بخش مسابقه جشنواره‌های فیلم کوتاه Allucinema مکزیک و Kraken Con آمریکا راه یافت.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، این انیمیشن کوتاه که از بین ۳۵۰۰ انیمیشن متقاضی حضور به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته است با آثاری از مکزیک، آرژانتین، آلمان، پاراگوئه، فرانسه، برزیل، اسپانیا و… به رقابت خواهند پرداخت.

جشنواره فیلم کوتاه Allucinema با هدف تبدیل شدن به یک جشنواره جامع و ارتباط با بخش‌های مختلف جامعه توسط گروهی از دانشجویان تاسیس شده است و  فیلم‌های کوتاه داستانی، انیمیشن، مستند و تجربی را در چندین بخش به رقابت می‌گذارد. گفتنی است روز گذشته خبر حضور انیمیشن ــ موزیک ویدئوی «از سرزمین‌های شرقی» را نیز در این جشنواره منتشر کرده بودیم.

سومین دوره جشنواره ۱۷ تا ۱۹ نوامبر برابر با ۲۷ تا ۲۹ آبان در شهر پوئبلای مکزیک برگزار خواهد شد.

همچنین انیمیشن کوتاه «لایت سایت» در هفتمین دوره جشنواره Kraken Con Animation Fest کشور آمریکا و در بخش بهترین انیمیشن دانشجویی حضور حضور خواهد داشت. Kraken Con Animation Fest که یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهان انیمیشن به شمار می رود از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ نوامبر برابر با ۲۸ تا ۳۰ آبان در اکلند آمریکا برگزار خواهد شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=4900