شامگاه پنچ‌شنبه ۲۹ مرداد در پردیس سینمایی چارسو مراسم اختتامیه جشنواره فیلم و عکس مادر با حضور شهین دخت ملاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، هنرمندان، مدیران فرهنگی برگزیدگان خود را معرفی کرد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از سرویس فرهنگی پانا؛ اسامی کامل برگزیدگان هر بخش به شرح ذیل است:

بخش انیمیشن

تندیس، دیپلم افتخار، جایزه نقدی و یک سال پخش از طریق پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به انیمیشن «درخت» ساخته ساره شفیعی پور اهدا شد.

بخش مستند

جایزه ویژه داوران: تندیس، دیپلم افتخار، جایزه نقدی و یک سال پخش از طریق پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به فیلم مستند «بی‌بی تولدت مبارک» به کارگردانی حامد نوبری اهدا شد.

بهترین فیلم مستند: تندیس، دیپلم افتخار، جایزه نقدی و یک سال پخش از طریق پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به فیلم مستند «زنده‌ام زندگی» به کارگردانی محمد صفا اهدا شد.

بخش تجربی

جایزه ویژه: تندیس، دیپلم افتخار، جایزه نقدی و یک سال پخش از طریق پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به مجموعه فیلم‌های تجربی «درگاه سوگ»، «شهر آسفالت» و «قطره‌ای روی سنگ‌داغ» به کارگردانی یاسمن حسنی اهدا شد.

تندیس، دیپلم افتخار، جایزه نقدی و یک سال پخش از طریق پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به فیلم تجربی «بوی بودنت نباشد» به کارگردانی سیف‌الله یزدانی اهدا شد.

داستانی

دیپلم افتخار، جایزه نقدی و یک سال پخش از طریق پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به فیلم داستانی «باد چیزی خواهد گفت» به کارگردانی علی مردمی اهدا شد.

دیپلم افتخار، جایزه نقدی و یک سال پخش از طریق پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به فیلم داستانی «مادرهای برفی» به کارگردانی پیمان نهان قدرتی اهدا شد.

تندیس، دیپلم افتخار، جایزه نقدی و یک سال پخش از طریق پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به فیلم داستانی «پانصد مثقال طلا» به کارگردانی شهرزاد دادگر اهدا شد.

مادران فیلم‌ساز

تندیس، دیپلم افتخار، جایزه نقدی و یک سال پخش از طریق پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به فیلم «مهمان ویژه» به کارگردانی زهره معتمدی اهدا شد.

بهترین فیلم جشنواره با موضوع مادر

تندیس، دیپلم افتخار، جایزه نقدی و یک سال پخش از طریق پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به فیلم «مسافر» به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان اهدا شد.

*هیات انتخاب بخش فیلم جشنواره متشکل از مهدی یارمحمدی، پریوش نظریه، ماهایا پطروسیان، مرجان اشرفی زاده و علی علایی بوده است.

*هیات داوری بخش فیلم جشنواره متشکل از محمد آفریده، پوران درخشنده و رؤیا تیموریان بوده است.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=999