با برگزاری مراسم پایانی نهمین جشن مستقل انیمیشن ایران برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه: مراسم پایانی نهمین جشن مستقل سینمای انیمیشن ایران به دبیری محمدعلی صفورا عصر امروز ۲۰ شهریور ماه در تالار ایوان شمس برگزار شد.

اسامی برگزیدگان این دوره عبارتند از:

جایزه بهترین موسیقی را به میلاد موحدی برای انیمیشن کوتاه «جمشید مرثیه‌ای بر یک اسطوره» اهدا کردند.

دیپلم افتخار بهترین صداگذاری به فرشید جلیلی برای انیمیشن «فهرست مقدس» رسید. تندیس این بخش به آرش قاسمی برای انیمیشن «رهایی از بهشت» تعلق گرفت.

دیپلم افتخار بهترین سبک بصری به شیوا صادق اسدی برای انیمیشن کوتاه «یال و کوپال» اهدا شد. تندیس این بخش به معین صمدی و فراز شانیار برای انیمیشن کوتاه «جمشید مرثیه‌ای بر یک اسطوره» رسید. جایزه این بخش به اسم نفیسه ریاحی مزین شده است.

دیپلم افتخار بهترین متحرک سازی را به احسان انصاری، اشکان نعیمی، مریم ریاضی، مجید شیرعلی و عهدیه مدرسی برای انیمیشن کوتاه «روبی و جوجه‌ها» اهدا کردند. تندیس این بخش به آرش احسان و ابوالفضل برومندی برای انیمیشن «رهایی از بهشت» رسید. جایزه این بخش به نام پرویز نادری مزین شده است.

تندیس بهترین فیلمنامه به محمدرضا عابدی برای انیمیشن کوتاه «پیشخدمت» تعلق گرفت. جایزه این بخش به نام مهدی سماکار مزین است.

دیپلم افتخار بهترین کارگردانی به هاجر مهرانی برای انیمیشن کوتاه «داش آکل» اهدا شد. تندیس این بخش به فرنوش عابدی برای انیمیشن کوتاه «پیشخدمت تعلق» گرفت. جایزه این بخش به نام وجیه الله فردمقدم مزین است.

تندیس بهترین فیلم کوتاه انیمیشن به معین صمدی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برای انیمیشن کوتاه «جمشید مرثیه‌ای بر یک اسطوره» رسید. جایزه این بخش به نام اسفندیار احمدیه مزین است.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=8279