جمعی از فیلم‌سازان حاضر در بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه به خاطر کیفیت صدا و تصویر فیلم‌هایشان از برگزارکنندگان جشنواره تقدیر کردند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، در پی افزایش کیفیت نمایش صدا و تصویر فیلم‌های کوتاه بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران جمعی از فیلم‌سازان حاضر در بخش مسابقه در پی انتشار متنی از برگزارکنندگان و تیم فنی جشنواره تقدیر کردند.

در این متن آمده است:

«به نام خدا

سال‌های قبل جشنواره فیلم کوتاه تهران با تمام خوبی‌ها و خوشی‌هایش یک استرس ناخوشایند درون خود داشت. یک ترس ناگزیر که نکند موقع نمایش فیلم به هزار و یک دلیل کیفیت اصلی تصویر و صدا روی پرده نرود و شنیده نشود. و زحمتی که تک تک عوامل فیلم برای انتقال تمام و کمال داشته‌های فیلم و فیلم‌ساز به مخاطب کشیده شده به ثمر ننشیند. امسال اما با تمهیدهای اندیشیده شده از سوی برگزار کنندگان جشنواره و تیم پشتیبانی فنی در هنگام نمایش فیلم‌ها شاهد کیفیت و استانداردهایی در خصوص پخش صدای ۵.۱ که سال‌هاست مورد درخواست صداگذاران، صدابرداران و فیلم‌سازان هست و همینطور کیفیت نمایش D-Cinema که تاثیر شگرفی در رنگ و نور تصویر فیلم‌ها دارد، بودیم. کیفیتی که تاکنون در هیچ کدام از جشنواره‌های فیلم کوتاه تجربه نشده بود. از دیر باز جشنواره فیلم کوتاه با وجود کاستی‌های ناخواسته بهترین کیفیت نمایش و صدا را داشت اما دیدن تلاش برگزارکنندگانش برای بهتر و بهتر شدن آن باعث دلگرمی است.

ما جمعی از فیلم سازان حاضر در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از جناب آقای سید صادق موسوی دبیر محترم جشنواره، جناب آقای آرش رصافی معاون محترم تولید و پشتیبانی فنی و تک تک اعضای سخت کوش تیمشان و همینطور نمایندگان صدابرداران و صداگذاران فعال در عرصه فیلم کوتاه به خاطر پیگیری و همراهیشان با تیم فنی جشنواره کمال قدردانی و تشکر را داریم. در سایه همراهی و حمایت دلسوزانه شما عزیزان امیدواریم به فردایی بهتر برای فیلم کوتاه و سینمایی که به آن عشق می‌ورزیم.

با تشکر»

 

یوسف کارگر

آرمان خوانساریان

بهمن و بهرام ارک

حامد نجابت

امید شمس

وحید نامی حسینی

حسین شاعری

طوفان نهان قدرتی

حامد اصلانی

پوریا پیشوایی

درناز حاجی‌ها

آرمان فیاض

هاجر مهرانی

سیاوش شهابی

محمد تفضلی

سعید جعفریان

محمد رضا میغانی

فرهاد غلامی

میلاد دل آسا

شایان افشردی

ایمان فراهانی

احسان مختاری

هادی احمدی

مصطفی کشاورز

آذین حمیدنیا

پرستو علی نسب

علیرضا کیمنش

فرنوش صمدی

اصغر لایی

حامد کلجه‌ای

سید امین دریاباری

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=8889