«جشن سینمای جوان» به مناسبت فرارسیدن روز ملی جوان امروز در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امروز ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ مراسم «جشن سینمای جوان» با حضور با حضور حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، جمع کثیری از مدیران سینمایی و چهره‌های برجسته سینمایی ایران و همچنین فیلم‌سازان فیلم کوتاه در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

تقدیر از خانه کتاب، شبکه مستند سیما، مهدی بوستانی نویسنده کتاب «بلندای فیلم کوتاه»، هفت فیلم‌ساز پرافتخار سینمای جوان در سال ۹۴، نمایش فیلم کوتاه «کات» به کارگردانی رضا جمالی از تولیدات انجمن سینمای جوانان اردبیل و دیدار صمیمانه فیلم‌سازان فیلم کوتاه با حجت‌الله ایوبی ازجمله برنامه‌هایی است که در طی این جشن برگزار خواهد شد.

فرید فرخنده‌کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران که با انتشار دعوت‌نامه‌ای در فضای رسانه‌ای از همه فیلم‌سازان و دست‌اندرکاران فیلم کوتاه برای حضور در این مراسم دعوت کرده است با خطاب سال ۹۵ با عنوان «سال ۹۵، سال سینمای جوان» ضمن دیدار صمیمانه فیلم‌سازان فیلم کوتاه با رئیس سازمان سینمایی در جریان این جشن، خبر از توجه و حمایت ویژه ریاست سازمان سینمایی در سال جاری به حوزه فیلم کوتاه داده است.

در متن این دعوت‌نامه آمده است:

«سال ۹۵، سال سینمای جوان است و با توجه بر تمرکز ویژه ریاست محترم سازمان سینمایی به فیلم کوتاه در سال پیش رو می‌توان با امیدواری به آینده نگاه کرد. من مطمئن هستم اتفاقات سال ۹۵ برای فیلم کوتاه در تاریخ سینمای ایران ماندگار خواهد شد. همان‌طور که حمایت سازمان سینمایی در سال گذشته باعث حضور موفق و پررنگ‌تر فیلم کوتاه در سطح ملی و جهانی شد، ادامه این روند در سال ۹۵ به شکل گسترده‌تری نوید موفقیت‌های بیشتری را می‌دهد.

حضور فیلم‌سازان فیلم کوتاه در رویداد ۲۷ اردیبهشت نشانگر توان، ظرفیت‌ها و انرژی جوانان سینمای ملی ماست که امیدواریم در آینده انشاءالله همچنان شاهد بالندگی و افتخار آفرینی بیشترشان باشیم.»

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3172