فیلم کوتاه «سرمه» به کارگردانی آزاده قچاق به‌عنوان تنها نماینده ایران در جشنواره فیلم کوتاه «تتوا» در مقدونیه اکران می‌شود.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از سایت جشنواره، فردا چهارشنبه ۵ اکتبر فیلم کوتاه «سرمه» در جشنواره بین‌المللی فیلم تتوا (Tetova) در ساعت ۱۶: ۳۰ نمایش داده می‌شود.

این جشنواره که امشب (سه‌شنبه) با نمایش فیلم کوتاه «شوک» از سینمای کوزوو افتتاح می‌شود، چهارشنبه به‌صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند و تا شنبه‌شب با برگزاری مراسم اختتامیه، ادامه خواهد یافت.

این فیلم کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای که پیش‌تر برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی شهر چکانو در ۱۰۰ کیلومتری جنوبی شهر رم پایتخت ایتالیا شده، تاکنون چندین حضور جهانی موفق را تجربه کرده است.

فیلم کوتاه «سرمه» داستان زن و شوهر جوانی است که سال ۱۳۵۷ و در زمان وقوع انقلاب در حال آماده شدن برای رفتن به مراسم عروسی هستند ولی زن هنگام خروج از خانه با غریبه‌ای مواجه می‌شود.

معصومه قاسمی پور، پوریا رحیمی‌سام، حسن ولی‌خانی بازیگران این فیلم کوتاه هستند که با تهیه‌کنندگی داود قچاق و مرتضی قیدی ساخته‌شده است.

مرتضی قیدی فیلم‌برداری، بنیامین قچاق تدوین، شاهین پور داداشی صدابرداری، سامان شهامت صداگذاری و سید جلال موسوی طراحی گریم فیلم کوتاه «سرمه» را به عهده داشته‌اند.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=4464