برنامه «فیلم کوتاه» این هفته با اجرای ابراهیم ایرج زاد به گفتگو با چهره‌های سینمایی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اختصاص دارد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، برنامه تلویزیونی «فیلم کوتاه» با طراحی و تهیه‌کنندگی عماد خدابخش و کارگردانی رضا مهران‌فر این هفته با اجرای ابراهیم ایرج زاد در جریان جشنواره جهانی فیلم فجر روی آنتن می‌رود.

در این برنامه با شخصیت‌های سینمایی اعم از فیلم‌ساز و مسئولان ازجمله فرهاد توحیدی فیلم‌نامه‌نویس، امیرحسین علم الهدی مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاست‌گذاری سینمای «هنر و تجربه»، فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوان و ساعد نیکزاد رئیس دانشکده تولید دانشگاه صداوسیما گفتگو می‌شود.

در ادامه تصاویری از رویدادهای مختلف جشنواره، صحنه‌هایی از برخی فیلم‌ها و گفتگو با فیلم‌سازان روی آنتن می‌رود و بخش ویژه‌ای نیز به حضور فیلم کوتاه در جشنواره جهانی فیلم فجر اختصاص دارد.

در ادامه آیتمی درباره بازار فروش فیلم کوتاه پخش می‌شود و بخش آموزشی نیز به کارگاه آموزشی با تدریس اصغر فرهادی سینماگر سرشناس سینمای ایران روی آنتن می‌رود.

بیست و سومین قسمت از برنامه «فیلم کوتاه» سه‌شنبه هفتم اردیبهشت ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و بازپخش آن چهارشنبه هشتم اردیبهشت ساعت ۹ صبح و جمعه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۹ خواهد بود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=2968