در سومین برنامه گفتگو و نمایش فیلم انیمیشن که با عنوان «رویاهای رنگی» در سالن سینما حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار می‌شود، منتخبی از آثار «کارولین لیف» به نمایش درمی‌آید.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این برنامه از ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه (۲۸ بهمن ۹۴) و با حضور «محمدعلی صفورا» کارگردان و مدرس دانشگاه برگزار خواهد شد تا انیمیشن‌های «کارولین لیف» به نمایش درآمده و مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

کارولین لیف Caroline Leaf از اساتید برتر انیمیشن جهان است که سال‌ها با تکنیک ماسه بر روی شیشه و در زیر دوربین، شاهکارهای بی‌بدیلی را خلق کرده است.

گفتنی است که عموم علاقه‌مندان سینمای انیمیشن جهت شرکت در برنامه «رویاهای رنگی» می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه (۲۸ بهمن ۹۴) به سالن سینما حقیقت این «مرکز» به نشانی خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵ مراجعه نمایند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است.

مجموعه برنامه «رویاهای رنگی» هر ۱۵ روز یک‌بار، با مدیریت و نقد و تحلیل یکی از بزرگان سینمای انیمیشن، در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار می‌شود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=2467