فردا ۱۰ مرداد آخرین مهلت برای ثبت نام در سامانه اینترنتی جشنواره

تنها تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۰ مرداد ماه جهت ثبت‌نام آثار خود در سامانه اینترنتی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران فرصت دارید.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بنا بر گاه شماره آیین‌نامه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، فیلم‌سازان تنها تا تاریخ ۱۰ مردادماه جهت ثبت‌نام فیلم‌هایشان در سامانه ثبت نام و پایان وقت اداری ۱۷ مردادماه برای تحویل آثار خود به دبیرخانه جشنواره فرصت دارند.

بر همین اساس مهلت ثبت‌نام آثار در سامانه اینترنتی انجمن سینمای جوانان ایران به آدرس iycs.ir یا tisff.ir تا ساعت ۲۴ روز ۱۰ مردادماه، شنبه هفته آینده خواهد بود. فیلم‌سازانی که آثار خود را در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند نیز تا پایان وقت اداری روز ۱۷ مرداد فرصت دارند تا آثار خود را تحویل دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان احمد قصیر، کوچه نوزدهم، پلاک ۹ و کد پستی ۱۵۱۳۹۱۵۳۱۱ و صدوق پستی ۱۵۸۷۵-۹۵۴۴ دهند.

لازم به ذکر است آثاری که بعد از تاریخ ۱۷ مردادماه تحویل دبیرخانه جشنواره شود به‌هیچ‌عنوان پذیرفته نخواهند شد.

امکان بروز اختلال و کندی در سامانه اینترنتی ثبت نام به دلیل ترافیک بالا طبیعی و غیر قابل اجتناب خواهد بود از این رو در صورت بروز هر گونه مشکل در مراحل ثبت نام می‌توانید با شماره تلفن ۸۸۱۰۶۸۳۷-۰۲۱  تماس حاصل فرمایید یا اگر ساکن تهران هستید به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره مراجعه کنید.

 سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۰ الی ۲۶ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=819