فیلم کوتاه چشم آبی به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان مشهد نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم داستانی از جشنواره «من خواهم گفت» انگلیس شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه چشم آبی به کارگردانی امیر مسعود سهیلی در ادامه موفقیت‌های خود بعد از حضور در بیش از ۵۰ جشنواره بین‌المللی، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم داستانی جشنواره بین‌المللی «من خواهم گفت» لندن شد.

جشنواره بین‌المللی «من خواهم گفت» (I Will tell) از تاریخ ۳۰ آگوست تا ۹ سپتامبر برابر با ۸ تا ۱۸ شهریورماه در شهر لندن در حال برگزاری است.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که دو روز دیگر برگزار خواهد شد نتیجه داوری این جشنواره اعلام می‌شود و فیلم کوتاه چشم آبی به کارگردانی امیر مسعود سهیلی از تولیدات انجمن سینمای جوانان مشهد شانس این را خواهد داشت تا از بین دو نامزد دیگر اعلام شده برای جایزه بهترین فیلم داستانی تندیس این جشنواره را به دست بیاورد. فیلم بلند «جاری» از کشور اسپانیا و فیلم کوتاه «تمدید کریسمس» از کشور انگلیس دو کاندیدای دیگر دریافت این جایزه هستند.

این فیلم کوتاه داستان پسری است که دنیا را آبی می‌بیند. خانواده او که فکر می‌کنند این مسئله باعث اختلال در زندگی پسرشان خواهد بود با استفاده از باورهای غلط و خرافه اقدام به درمان او می‌کنند. اما درنهایت رنگ آبی چشمان پسر به سیاهی بدل می‌شود.

عوامل این فیلم کوتاه که به زبانی ساده باورهای غلط را نقد می‌کند عبارت‌اند از: کارگردان: امیر مسعود سهیلی، فیلم‌نامه‌نویسان: امیر مسعود سهیلی، سعید قربانیان، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان مشهد و سیمیا فیلم، تصویربردار: فرشید علیزاده، تدوینگر: امیر مسعود سهیلی، صدابردار: مرتضی غیور، صداگذار: کارلوس مانزانو، بازیگران: سهیل سهیلی، رضا نامدار. این فیلم کوتاه در سال ۱۳۹۳ و به مدت ۱۸ دقیقه ساخته شده است.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=1195