فیدان: سومین قسمت از مجموعه تلویزیونی «برداشت ۴» برنامه تخصصی فیلم کوتاه، امشب ، دوشنبه ۲۱ اسفندماه، ساعت ۲۲ با حضور مسعود امینی تیرانی فیلم‌ساز، فیلم‌بردار و رئیس هیات مدیره انجمن صنفی فیلم کوتاه و مهدی روشن روان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سینما از شبکه چهار به نمایش درخواهد آمد. در میرگز این برنامه مسعود امینی تیرانی و مهدی روشن روان در خصوص چالش‌ها، موانع و راه‌کارهای حضور مستمر فیلم کوتاه در تلویزیون به بحث و گفتگو خواهند پرداخت. این میزگرد مفصل که اجرای آن را هادی علی‌پناه بر عهده دارد در سه قسمت تهیه شده که قسمت نخست آن در برنامه امشب و دو قسمت دیگر در برنامه‌های آتی «برداشت ۴» به نمایش درخواهد آمد.

در این قسمت همچنین کتایون پرمر یکی از چهره‌های جدید فیلم کوتاه به عنوان مهمان فیلم‌ساز برنامه حضور خواهد داشت و بخش‌هایی از فیلم‌های وی به نمایش درخواهد آمد. همچنین انیمیشن کوتاه «یکسان» به کارگردانی دنیل مارتینز و رافا کانو مندز، برنده بیش از ۸۰ جایزه بین‌المللی و با سابقه حضور در بیش از ۱۵۰ جشنواره در سراسر جهان به نمایش درخواهد آمد.

همچینین در این قسمت از برنامه نخستین بخش آموزشی پخش و عرضه فیلم کوتاه در جشنواره‌های بین‌المللی با حضور محسن خدابخشی روی آنتن خواهد رفت. در این بخش که یکی از قسمت‌های ثابت برنامه در قسمت‌های آتی خواهد بود اوصول اولیه‌ای که فیلم‌سازان باید برای عرضه بین‌المللی فیلم‌های خود به آن توجه داشته باشند آموزش داده خواهد شد. در بخش آموزشی برنامه نیز همچون دو قسمت پیشین روش‌های ساخت فیلم کوتاه همچون فیلم‌نامه‌نویسی، دوبله و فیلم‌سازی برای مخاطبان آموزش داده می‌شود.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از: کارگردان: عماد خدابخش، تهیه‌کننده: الهام عادلی و عماد خدابخش. صدا: حامد حسین زاده، طراح لوگو : آرزو کریمی لیلی، گرافیک متحرک: محمد جاوید، دبیر اجرایی: هادی علی‌پناه، تدوین: محمدعلی حق پرست، کارگردان عماد خدابخش، تهیه کنندگان: الهام عادلی و عماد خدابخش.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=10708