فیلم کوتاه «تو فقط مادر من باش» به کارگردانی رقیه توکلی به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم دهلی هند راه‌یافت.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، فیلم کوتاه «تو فقط مادر من باش » در دومین حضور بین‌المللی خود، برای حضور در بخش سینمای جهان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم دهلی هند انتخاب شده است و با فیلم‌هایی از لهستان، آذربایجان، فرانسه، برزیل، انگلستان، صربستان، اوکراین، مکزیک، آلمان و … به رقابت خواهد پرداخت.

این جشنواره از سال ۲۰۱۲ به مناسبت صد سالگی سینمای هند و توسط دایره اجتماعی وزارت هنر و گردشگری هند تاسیس شده است و هدف آن ارائه یک خط مشی مشترک برای سینمای جهان به منظور تعالی هنر فیلم و کمک به درک و فهم فرهنگ فیلم از ملیت‌های مختلف در زمینه اخلاق اجتماعی و فرهنگی‌شان و ترویج دوستی و همکاری در میان مردم جهان است. این جشنواره علاوه بر بخش‌های مختلف رقابتی؛ کارگاه‌های آموزشی، جوایز افتخاری و… را با حضور شخصیت‌های هنری و سیاسی برگزار خواهد کرد و فیلم‌های بلند و کوتاه را در بخش های سینمای جهان بلند و کوتاه، سینمای فراترر از مرزها، ملی، سینمای عرب و درباره هندیان به نمایش می‌گذارد.

پنجمین دوره این جشنواره ۳ تا ۹ دسامبر برابر با ۱۳ تا ۱۹ در دهلی هند برگزار خواهد شد.

پخش بین‌الملل فیلم کوتاه «تو فقط مادر من باش» را فیدان فیلم بر عهده دارد.

عوامل فیلم کوتاه «تو فقط مادر من باش» عبارت‌اند از فیلم‌نامه و کارگردانی: رقیه توکلی، مدیر تصویربرداری: بهروز بادروج، صدابردار و صداگذار: علی عبدالحسینی، تدوین: محدثه گلچین عارفی، موسیقی: علی مزیدی، بازیگران: سارا بهرامی، جمال دهقان، سجاد اسماعیلی، تهیه‌کننده: محمد قانع فرد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=4958