جلسه چهارم فصل چهارم پاتوق فیلم کوتاه، سینما آینده، دوشنبه اول خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پنج فیلم ایرانی و یک فیلم از سوئیس در بیست‌وششمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه – سینما آینده، اکران می‌شود.
«از حَسَکه با عشق» به کارگردانی محمد فراهانی، «ظُغال» ساخته نوا رضوانی، انیمیشن «استریپی» اثر بابک و بهنود نکوئی، «مقنعه» به کارگردانی حامد نجابت، «جوخه» به کارگردانی آزاد محمدی و «4000 فرانک سوئیس» ساخته ماتو کامف از کشور سوئیس، فیلم‌های کوتاه برنامه این هفته پاتوق هستند.
«از حَسَکه با عشق» داستان ﺩﺧﺘﺮی را که ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﺣَﺴَﮑﻪ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﺩﺭ ﻣﺤﺎﺻﺮﻩ ﺩﺍﻋﺶ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ، به تصویر می‌کشد.
«ظُغال» روایت زندگی پیرمردی ۸۰ ساله است که به مدت ۶۰ سال، منبع درآمدش خالی کردن چاه‌های ظُغال است.
داستان انیمیشن کوتاه «استریپی» در یک کارخانه بزرگ می‌گذرد؛ کارگری که مجبور به انجام کارهای تکراری است ناگهان تصمیم می‌گیرد برخلاف بقیه عمل کند.
در فیلم کوتاه «مقنعه» دختر مجردی که مدرس زبان انگلیسی است در منزلی استیجاری سکونت دارد. روزی که صاحب‌خانه جهت تمدید قرار داد قصد آمدن به خانه را دارد، دختر از یکی از شاگردان پسر خود می‌خواهد بعد از کلاس در منزل بماند چون نسبت به صاحب‌خانه بی‌اعتماد است.
«جوخه» داستان سربازی را که در یک موقعیت سخت باید تصمیم مهمی بگیرد روایت می‌کند.
در «4000 فرانک سوئیس»، نیکلاس وگمولر برای یک کارخانه بیمه کار می‌کند و ماهانه ۱۶۰۰۰ هزار فرانک درآمد دارد. روزی غریبه‌ای با یک درخواست به سراغ او می‌رود و به او می‌گوید باید ماهیانه ۴۰۰۰ فرانک به من بدهی تا دست از سرت بردارم! آقای وگمولر این در خواست را احمقانه تلقی می‌کند و مزاحم را نادیده می‌گیرد…
پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ الی ۲۰ در سالن شماره۳ پردیس چارسو برگزار می‌شود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=6596