کارگردان مستند «پل سیاه» معتقد است بازنمایش فیلم‌های برگزیده نهمین جشنواره «سینما حقیقت» امکان دیدن بهترین مستندها را به علاقه‌مندان این سینما در شهرستان‌ها می‌دهد و شاهد یکسان‌سازی امکانات نمایشی در تهران و شهرستان‌ها هستیم و خوشبختانه استقبال خوبی از این برنامه فرهنگی و سینمایی در شهر اهواز شده است.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، ایوب مروانی پور کارگردان سینمای مستند که با فیلم «پل سیاه» در نهمین جشنواره «سینما حقیقت» حضور داشته است با بیان این مطلب درباره نمایش این مستند گفت: نمایش فیلم‌های برگزیده در پنج شهر ایلام، اهواز، زاهدان، رشت و اصفهان را به فال نیک می‌گیرم و خوشحالم فیلم «پل سیاه» به سرگذشت پلی در اهواز به همین نام می‌پردازد.

وی ادامه داد: بسیاری از علاقه‌مندان به سینمای مستند در شهرهای مختلف ایران وجود دارند که امکان دیدن فیلم‌های مستند را در ایام برگزاری جشنواره «سینما حقیقت» ندارند و بازنمایش مستندهای برگزیده این جشنواره که متعلق به سینمای مستند ایران فرصت خوبی ایجاد می‌کند تا مردم در شهرستان‌ها امکان دیدن آثار مستند سینمای ایران را داشته باشند و من به شخصه شاهد استقبال خوب مردم علاقه‌مند اهوازی به مستندهای حاضر در این رویداد سینمایی بوده‌ام.

این مستندساز در ادامه با اشاره به فیلم «پل سیاه» گفت: فیلم «پل سیاه» داستان اولین و بزرگترین پل فلزی راه آهن اهواز است. پیش از این هم با فیلم «پل هلالی» که درباره یکی دیگر از پل‌های شهر اهواز است در این جشنواره سینمایی حاضر شدم و امیدوارم توانسته باشم دین خودم را به تاریخ شهر اهواز و مملکتم ادا کرده باشم.

ایوب مروانی پور در پایان گفت: از برگزارکنندگان بازنمایش فیلم‌های برگزیده نهمین جشنواره «سینما حقیقت» و به خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان، انجمن سینمای جوانان اهواز و انجمن تهیه کنندگان سینمای مستند و تجربی تشکر می‌کنم.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=2569