فیلم کوتاه کودکان ابری ساخته رضا فهیمی از تولیدات انجمن سینمای جوانان رفسنجان به بخش مسابقه نوزدهمین جشنواره فیلم‌ کودک «فیل طلایی» هند راه یافت.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، فیلم کوتاه «کودکان ابری» در ادامه حضورهای بین المللی به جشنواره کودک «فیل طلایی» راه یافت و در بخش مسابقه پانورامای آسیا به رقابت خواهد پرداخت.

جشنواره بین المللی کودک هند یکی از بزرگترین جشنواره‌های کودک در جهان محسوب می‌گردد و حضور صدها هزار کودک به عنوان مخاطبین اصلی مهم‌ترین ویژگی این جشنواره است. تمرکز جشنواره برروی نمایش آثاری است که منجر به درک فرهنگ‌های دیگر می‌شود و همچنین کودکان را به تامل نسبت به دنیای پیرامون خود ترغیب می‌کند. این جشنواره فیلم‌های کوتاه و بلند انیمیشن، مستند و داستانی را به رقابت می‌گذارد و همچنین چندین ورک‌شاپ نیز برگزار می‌کند. نوزدهمین دوره این جشنواره از ۱۴ تا ۲۰ نوامبر در حیدرآباد هند برگزار خواهد شد. 

برخی از عوامل فیلم عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: رضا فهیمی، بر اساس داستان کودکان ابری نوشته محمد شریفی، تصویربردار: پیمان عباس زاده، تدوین: علیرضا احمدی و الهام فتحی، صدابردار: مسیح سراج، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، بازیگران: حسین شریفی، میلاد ترقی‌خواه، زهرا خلاجویی، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان رفسنجان.

پخش بین‌المللی فیلم کوتاه «کودکان ابری» را فیدان فیلم بر عهده دارد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=1822