آیین اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه نهال در روز سه شنبه ، چهارم خردادماه در سالن ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، دکتر اکرمی ریاست دانشگاه هنر در آغاز این مراسم گفت: دانشجویان در هر دوره تجربیاتی کسب می‌کنند و در اختیار دوستانشان در دوره‌های بعد می‌گذارند.

اکرمی افزود: خوشبختانه سینمای ما این روزها در جهان به درخشش خاصی رسیده است و پیشکسوتان شما در جشنواره‌ای مقارن جشنواره «نهال» در «کن» توانستند بدرخشند؛ من هم این موفقیت جهانی را به آقایان فرهادی و حسینی تبریک می‌گویم و امیدوارم شما هم که در آغاز راه سینما هستید روزی در جهان برای ایران افتخارآفرینی کنید.

وی ادامه داد: می‌دانم سختی‌های زیادی سر راه دانشجویان برای برگزاری این دوره بوده اما انسان در سختی‌ها رشد می‌یابد و انشاءالله در آینده این مشکلات بر طرف خواهد شد و ابعاد جهانی و بین‌المللی نهال گسترش پیدا می‌کند.

دبیر این دوره جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی«نهال» هم در سخنانی گفت: سختی‌های زیادی کشیدیم و انتظار داشتیم که کسی در میانه مسیر برگزاری جشنواره از ته دل به ما خسته نباشید بگوید. که البته خیلی‌ها در پایان مسیر و امروز این خسته نباشید را گفتند.

محسن مختاری فر افزود: خیلی افراد به نتایج داوری‌ها اعتراض داشتند اما اگر منصفانه به نام داوران نگاه کنیم نمی‌توانیم به قضاوتشان اعتراض کنیم.

در این دوره ۱۴۲۷ اثر در بخش‌های فیلم کوتاه، عکس، پوستر و… به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. امسال نخستین بار بخش بین‌الملل به این جشنواره اضافه شده است.

پس از سخنرانی دبیر جشنواره گروه موسیقی تلنگر به اجرای موسیقی پرداختند .اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال میزبان هنرمنىانی همچون محمود کلاری، بهرام توکلی، هومن سیدی، رامتین شهبازی و امیر شهاب رضویان بود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3291