با معرفی سروش حضرتی نیکو به عنوان دبیر، دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه سایه کلید خورد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، محمد نبی خسروی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سوره، در حکمی سروش حضرتی نیکو را به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره‌ی ملی دانشجویی فیلم کوتاه سایه منصوب کرد. 

 متن کامل این حکم به شرح ذیل است: 

«جناب آقای سروش حضرتی نیکو 

با سلام؛ 

احتراماً نظر به فعالیت و تحصیل شما در رشته سینما، عضویت در انجمن علمی سینما و نیز معرفی شورای تخصصی گروه به موجب این ابلاغ، به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره‌ی فیلم کوتاه سایه (نخستین دوره‌ی ملی) در سال ۹۷ منصوب می‌شوید.  

امید است با بهره‌گیری از تمام توان مشاوره‌ای گروه و نیز تعامل و همکاری همه جانبه‌ دانشجویان سینمای دانشگاه، جشنواره‌ای پویا و موفق را در پیش داشته باشیم. 

موفقیت و سربلندی شما و همه دانشجویان را از درگاه ایزدمنان آرزومندم.

محمد نبی خسروی 

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سوره» 

سروش حضرتی که از فیلمبرداران شناخته شده‌ عرصه فیلم کوتاه و مستند است‌، دارای مدرک کارشناسی عمران و دانشجوی رشته سینما در دانشگاه سوره است. او همچنین دانش آموخته رشته فیلمبرداری در موسسه فرهنگی و هنری کارنامه زیر نظر استاد هومن بهمنش است. در کارنامه کاری او مدیریت فیلم‌برداری و تصویربرداری بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند، مدیریت دو دوره جشنواره فیلم کوتاه بهمن در دو سال پیاپی ۹۲ و ۹۳ و مشارکت در ستاد اجرایی چندین جشنواره فیلم کوتاه دیگر به چشم می‌خورد. 

گفتنی‌ست؛ دوازدهمین جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه سایه اردیبهشت ماه ۹۷ در تهران برگزار خواهد شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=10016