۹ فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره هندی

فیدان: فیلم‌های کوتاه «دخترک آت آشغالی» به کارگردانی محمد زارع و شلاله خیری، «حد» و «من اینو دوست دارم» به کارگردانی، «مرثیه» به کارگردانی هامون شیرازی، «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی رضا بهروزی، «مردی که اینجا نبود» و «حفره» به کارگردانی عطا مجابی، «خانه سفید» به کارگردانی ارسطو مفاخری و «کاپیتان عادل» به کارگردانی عامر البصری به عنوان نه فیلم کوتاه ایرانی راه یافته به دومین دوره جشنواره Piggy Bank با ۵۴ فیلم کوتاه دیگر حاضر در این جشنواره رقابت خواهند کرد.

دومین دوره این جشنواره از تاریخ ۲۴ تا ۲۵ فوریه در شهر جایپور هند برگزار خواهد شد.

 

جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره Bayamon به عطا مجابی رسید

فیدان: فیلم کوتاه «مردی که اینجا نبود» به کارگردانی عطا مجابی در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی خود موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه از سومین جشنواره DE CINE DE BAYAMÓN پرتوریکو شد.

فیلم‌های کوتاه «ماهی» به کارگردانی سامان حسین‌پور، «تراک» به کارگردانی رضا گلچین و «مکش شکم» به کارگردانی پوریا مرادی دیگر نمایندگان ایران در این رویداد بودند

سومین جشنواره DE CINE DE BAYAMÓN از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ ژانویه در پرتوریکو برگزار شد.

 

دو فیلم کوتاه آذر فرامرزی در دو جشنواره بین‌المللی + دریافت یک جایزه بازیگری

فیدان: فیلم کوتاه «ناشناس» به کارگردانی آذر فرامری در Logcinema مکزیک موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن با هنرمنایی آذر فرامرزی شد. گفتنی است «تقدیر» دیگر ساخته آذر فرامرزی نیز در بخش مسابقه این جشنواره که نخستین دوره آن برگزار شده حضور داشت.

گفتنی است دو فیلم کوتاه «ناشناس» و «تقدیر» در چشنواره چفالو ایتالیا نیز حضور خواهند داشت.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=10279