فیدان: به نقل از روابط عمومی جشنواره با حکم ابراهیم حصاری دبیر سومین جشنواره فیلم کوتاه موج کیش، بهنام بهزادی، هومن بهمنش، نرگس آبیار، آرین وزیر دفتری و پگاه آهنگرانی به عنوان اعضای هیأت داوران جشنواره فیلم موج کیش معرفی شدند.

بهنام بهزادی، از کارگردانان موفق ایرانی در سطح بین‌المللی است که آثارش جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی به دست آورده‌اند. آخرین فیلم بلند او «وارونگی» در بخش رسمی جشنواره کن حضور داشت.

هومن بهمنش، در سمت مدیر فیلمبرداری جوایزی مختلفی از جشنواره‌های بین‌المللی و جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است. از آخرین آثار او فیلم های «سرخپوست» و «متری شیش و نیم» در حال نمایش است.

نرگس آبیار، نویسنده، کارگردان و فیلمنامه‌نویس که تا کنون چهار فیلم سینمایی را کارگردانی کرده و جوایز مختلفی از جشنواره‌های بین‌المللی و فیلم فجر دریافت کرده‌است. آخرین اثر سینمایی وی به نام «شبی که ماه کامل شد» در حال نمایش است.

آرین وزیر دفتری، نویسنده و کارگردان فیلم های کوتاه «مثل بچه آدم» و «هنوز نه» می باشد که با فیلم «مثل بچه آدم» در بخش سینه ‌فونداسیون هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن حضور داشته است.

پگاه آهنگرانی، هنرپیشه و مستندساز در فیلم‌هایی نظیر دختری با کفش های کتانی، آقا یوسف، صداها، خواب زمستانی، سه زن و طبقه سوم به ایفای نقش پرداخته‌ و مستندهایی نظیر سیب، تماشاخانه، محاکات غزاله علیزاده و ده‌نمکی‌ها را نیز کارگردانی کرده‌است.

هیات داوران ایسفا در جشنواره فیلم کوتاه موج کیش معرفی شدند

هیات داوران انجمن فیلم کوتاه ایران برای اهدای مدال ایسفا در سومین جشنواره فیلم کوتاه موج کیش معرفی شدند. کریم لک زاده، مصطفی امامی و سهیل امیر شریفی هیات داوران بخش اهدای مدال ایسفا در سومین جشنواره فیلم کوتاه موج کیش خواهند بود.

سومین دوره‌ جشنواره‌ فیلم کوتاه موج کیش از تاریخ ۵ تا ۷ شهریورماه ۱۳۹۸ در جزیره‌ کیش برگزار می‌گردد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=14288