فیلم کوتاه «کودکان ابری» ساخته رضا فهیمی از تولیدات انجمن سینمای جوانان رفسنجان موفق به کسب دو جایزه از هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «دایتیاتکو» اوکراین شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه،  فیلم کوتاه «کودکان ابری» که پیش‌ازاین موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش آسیا و جایزه بزرگ جشنواره Short Shorts ژاپن و بهترین فیلم جشنواره کینوفست رومانی شده است، با حضور در بخش مسابقه هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «دایتیاتکو» در پایان جشنواره دو جایزه سیفژ (اتحادیه فیلم‌های کودک و نوجوان)  و جایزه بهترین فیلم‌برداری برای پیمان عباس زاده را به خود اختصاص داد.

این جشنواره که هدف آن کشف استعدادهای فیلم‌سازی کودک در جهت بهبود سطح حرفه‌ای فیلم و تلویزیون است در این دوره ۹۱ فیلم را از سراسر جهان در ۸ بخش به رقابت گذاشت.

علاوه بر کودکان ابری، انیمیشن‌های کوتاه «جوجه‌ماشینی» ساخته محبوبه محمدزکی و «درخت کهن‌سال» ساخته فرنوش عابدی نیز به‌عنوان نمایندگان ایران در بخش مسابقه انیمیشن جشنواره حضور داشتند.

برخی از عوامل فیلم کوتاه «کودکان ابری» عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: رضا فهیمی، بر اساس داستان کودکان ابری نوشته محمد شریفی، تصویربردار: پیمان عباس زاده، تدوین: علیرضا احمدی و الهام فتحی، صدابردار: مسیح سراج، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، بازیگران: حسین شریفی، میلاد ترقی‌خواه، زهرا خلاجویی، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان رفسنجان.

پخش بین‌المللی فیلم کوتاه «کودکان ابری» را فیدان فیلم برعهده دارد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=1632