سیزدهمین قسمت برنامه «فیلم کوتاه» با حضور فرزاد مؤتمن به‌عنوان مهمان این هفته برنامه و اجرای محمد حمزه‌ای روی آنتن می‌رود.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، برنامه تلویزیونی «فیلم کوتاه» با طراحی و تهیه‌کنندگی عماد خدابخش و کارگردانی رضا مهران‌فر این هفته با اجرای محمد حمزه‌ای فیلم‌ساز همراه است.

مهمان ویژه سیزدهمین قسمت از «فیلم کوتاه» فرزاد مؤتمن فیلم‌نامه‌نویس و کارگردانی است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای کارگردانی «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» نامزد دریافت سیمرغ بود و برای گفتگو مقابل حمزه‌ای می‌نشیند.

پیمان نعیمی فیلم‌سازی است که در ادامه برنامه با او گفتگو و بخش‌هایی از ساخته‌های او به نمایش درمی‌آید. همچنین گپ و گفت با مونا عبدالله شاهی انیماتور و پخش بخش‌هایی از انیمیشن‌های «پسرک» و «خط قرمز» از ساخته‌های او آیتم بعدی «فیلم کوتاه» سیزدهم خواهد بود.

در بخش آموزشی ادامه مبحث دکوپاژ و دکوپاژهای مرجع با حضور محمد ارژنگ و بهمن دادفر پیگیری می‌شود و مریم اسمی خانی نیز آیتم خبر این قسمت را اجرا خواهد کرد.

سیزدهمین قسمت از برنامه «فیلم کوتاه» سه‌شنبه ۲۷ بهمن ساعت ۲۲ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و بازپخش آن چهارشنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۰ و جمعه ۳۰ بهمن ساعت ۲۰ خواهد بود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=2459