وحید موساییان مهمان ویژه قسمت دوم از سری جدید «فیلم کوتاه» است و کامبوزیا پرتوی نیز در بخش آموزش برنامه حضور دارد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، برنامه تلویزیونی «فیلم کوتاه» به تهیه‌کنندگی عماد خدابخش در دومین قسمت از سری جدید، با حضور داریوش غذبانی از فیلم‌سازان باسابقه انجمن سینمای جوان که اولین اثر سینمایی‌اش با عنوان «خماری» به بخش «نگاه نو» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرده بود، همراه است و فیلم کوتاه «حنانه» از این کارگردان در برنامه پخش می‌شود.

مهمان ویژه این قسمت وحید موساییان کارگردان فیلم‌های کوتاه سینمایی و مستند و از اعضای آکادمی فیلم آسیا پاسیفیک است که توانسته جوایز متعددی از جشنواره‌های ایرانی و خارجی کسب کند و «فرزند چهارم» ازجمله آثار بلند سینمایی او است. او درباره تجربیاتش در عرصه ساخت فیلم کوتاه حرف میزند.

در بخش آموزشی «فیلم کوتاه» کامبوزیا پرتوی فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان شناخته‌شده که سال گذشته در ترکیب نویسندگان فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» ساخته مجید مجیدی حضور داشت، درباره فیلم‌نامه در فیلم کوتاه برای مخاطبان سخن می‌گوید.

نمایش انیمیشن کوتاه «شی کمشده» یکی دیگر از بخش‌های «فیلم کوتاه» است و سپس هادی علی‌پناه این اثر را نقد می‌کند. پایان‌بخش این قسمت نیز گفتگو با یک دانشجوی سینما درباره آموزش فیلم‌سازی است.

دومین قسمت از سری جدید برنامه «فیلم کوتاه» سه‌شنبه هشتم تیر ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و ساعت ۹ صبح چهارشنبه نهم تیر بازپخش می‌شود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3519