دو فیلم کوتاه و دو انیمیشن کوتاه ایرانی در چهار بخش مسابقه و خارج از مسابقه هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه بلوهوریزونته برزیل به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه بلوهوریزونته به‌عنوان یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در قاره امریکا از تاریخ ۵ تا ۱۴ آگوست برابر با ۱۵ تا ۲۴ مردادماه در کشور برزیل برگزار خواهد شد.

این جشنواره در این دوره خود در بخش مسابقه بین‌الملل میزبان فیلم کوتاه «دیدن» به کارگردانی سهیل امیرشریفی خواهد بود. «دیدن» به‌عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی این جشنواره برای به دست آورده تندیس جشنواره و جایزه ۵ هزار دلاری این بخش با بیست فیلم کوتاه دیگر از ۱۴ کشور جهان به رقابت خواهد پرداخت.

همچنین این جشنواره در بخش خارج از مسابقه کودکان میزبان انیمیشن کوتاه «مومو» به کارگردانی هادی طبسی و رسول زرین، در بخش خارج از مسابقه انیمیشن میزبان انیمیشن کوتاه «پدربزرگ» به کارگردانی شیوا صادق اسدی و در بخش خارج از مسابقه با عنوان «لعنت» میزبان فیلم کوتاه «هیچ‌چیز زیر آفتاب تازه نیست» به کارگردانی فائزه علوی خواهد بود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3654