فیلم کوتاه «تنازع» به کارگردانی مسعود حاتمی موفق به کسب جایزه ویژه هیئت‌داوران پنجاه و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم برنو شانزده چک شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، در مراسم اختتامیه این جشنواره که دیشب برگزار شد هیئت‌داوران، جایزه ویژه خود را به مسعود حاتمی برای فیلم «تنازع» اهدا کردند. تنازع در رقابت با فیلم‌هایی از لهستان، امریکا، فلسطین، انگلیس، کانادا، فرانسه، چک، اتریش، اسپانیا، آلمان، اسلوونی، رومانی، کرواسی، چین، قبرس، اندونزی، هلند و مکزیک موفق به کسب این جایزه شد.

این جشنواره به‌عنوان قدیمی‌ترین جشنواره فیلم کوتاه جمهوری چک، هرساله توسط سازمان گردشگری چک در شهر برنو در جنوب جمهوری چک برگزار می‌شود و هدف آن گردآوری آثار برتر و سازندگان آن برای تعامل سینمایی و مباحثی درباره سینمای کوتاه است.

گفتنی است فیلم‌های کوتاه «آرداک» به کارگردانی اسماعیل منصف، «روشویی» به کارگردانی جابر رمضانی و «مثل پدر» به کارگردانی سیاوش شهابی نیز در این دوره حضور داشتند. همچنین مهدی فرد قادری از فیلم‌سازان جوان کشور که سابقه حضور در بخش مسابقه دوره‌های پیشین این جشنواره را دارد به‌عنوان یکی از اعضای این دوره جشنواره برنو شانزده در این رویداد حضور داشت.

پنجاه و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم برنو شانزده ۱۲ تا ۱۵ اکتبر برابر با ۲۱ تا ۲۴ مهر در شهر برنو چک برگزار شد.
 

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=4622