پوستر و تریلر فیلم کوتاه «وقت نهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی رونمایی شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، پوستر فیلم کوتاه «وقت نهار» را که به زودی در بخش مسابقه فیلم کوتاه جشنواره فیلم کن حضور خواهد داشت میثم خاوری طراحی کرده است. گفتنی است همزمان با رونمایی از پوستر این فیلم کوتاه تریلر آن نیز که به کوشش بهرام عمرانی ساخته شده است رونمای شد.

این فیلم کوتاه داستان دختری ۱۶ ساله است که از مدرسه برای تشخیص هویت مادر تازه در گذشته‌اش به بیمارستان آمده است. مسئولین بیمارستان اجازه ورود او را به دلیل سن کم به سردخانه نمی‌دهند و از او می‌خواهند بزرگتران خود را برای تشخیص هویت خبر کند. اما دختر اصرار دارد که اجازه ورودش را به سردخانه بدهند (اکثر اعضای خانواده دختر به خاطر جرم و بزه در زندان هستند). سرانجام با اصرارهای دختر به او اجازه حضور در سردخانه را می‌دهند. با رفتن مامور سردخانه متوجه می‌شویم که دختر دلیل دیگری نیز برای حضور در کنار جنازه مادرش دارد.

نویسنده و کارگردان: علیرضا قاسمی، مدیر فیلم‌برداری: محمد حدادی، طراح صحنه: پوریا اخوان، تدوین: بهرام عمرانی، طراح صدا: آرش قاسمی، برنامه‌ریز: بابک کشن فلاح، صدابردار: مهدی یگانه، طراح لباس: رها امیرفضلی، بازیگران: خورشید چراغی‌پور، رویا بختیاری، سیاوش چراغی‌پور، امیر تقدیری، پیمان نعیمی و محمد امینی. دستیاران کارگردان: پوریا موسوی، الناز رشیدی، امین صامتی، رها امیرفضلی منشی صحنه: دلارام فتحی دستیار صحنه و لباس: فخرالدین سعادت زاده طراح گریم: بابک کشن فلاح، مدیر تولید: داوود ماسوله، جانشین تولید: سعید صفایی، عکاس: شاهین دانشفر،  تهیه کننده: علیرضا قاسمی.

 

 

 

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=6309