در بخش مسابقه ملی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران انیمیشن‌های کوتاه ۳ دقیقه‌ای با مضامین ضد افراطی‌گری و تروریسم جوایز نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با توجه به نگاه ویژه برگزارکنندگان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به مطرح‌شدن مضامین ضد افراطی‌گری، نفی خشونت و ستایش صلح و دوستی در میان مردم سراسر جهان ‌بخش ویژه انیمیشن‌های کوتاه ۳ دقیقه‌ای با مضامین ضد افراطی‌گری و تروریسم به مجموعه بخش‌های مسابقه این جشنواره افزوده شد.

بر اساس این گزارش علاوه بر جایزه ۳ هزار یورویی بخش بین‌الملل جشنواره با عنوان جهانی عاری از خشونت و افراطی‌گری در بخش مسابقه ملی جشنواره سی و دوم نیز بخش مسابقه دست‌های پنهان در سه بخش برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

در این بخش انیمیشن‌های کوتاه حداکثر ۳ دقیقه‌ای که با مضامینی چون گروه‌های تروریستی و افراطی‌گری ازجمله داعش و تروریسم دولتی (صهیونیزم و …) جوایزی ارزنده اهدا می‌گردد.

 

آثار برگزیده این بخش به ترتیب:

جایزه اول مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی

جایزه دوم مبلغ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی

جایزه سوم مبلغ ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی

 

گفتنی است این بخش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با عنوان دست‌های پنهان در خصوص نقش قدرت‌های پشت پرده که تخم نفاق و تفرقه را در بین مردم می‌کارند به سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اضافه شده است.

 

از سوی دبیرخانه جشنواره آخرین‌مهلت ارسال آثار در این بخش تا آخر شهریورماه اعلام شده است.

 

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

 

جهت ثبت نام آثار واجد شرایط در جشنواره به وب‌سایت جشنواره فیلم کوتاه تهران  مراجعه کنید.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=649