فیلم‌های کوتاه «آلان» و «روتوش» در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی سائو پائولو برزیل رقابت می‌کنند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه سائو پائولوی برزیل یکی از بزرگترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیا به شمار می‌رود که از سال ۱۹۹۰ میلادی در شهر سائو پائولو برزیل برگزار می‌شود.

فیلم‌های کوتاه «آلان» به کارگردانی مصطفی گندمکار و «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری که تاکنون حضورها و موفقیت بین‌المللی معتبری را تجربه کرده‌اند به عنوان نمایندگان سینمای ایران در بیست و هشتمین دوره این جشنواره حضور خواهند داشت.

گفتنی است فیلم کوتاه «روتوش» تاکنون حضور در جشنواره‌های ترایبکا، کراکوف، پالم اسپرینگز، مسکو و لس آنجلس و کسب جوایز اصلی جشنواره‌ای ترایبکا، کراکوف و پالم اسپرینگز که سه بار معرفی متوالی به آکادمی اسکار را برای این فیلم به دنبال داشته در کارنامه خود دارد. همچنین فیلم کوتاه «آلان» تا کنون حضور در بخش مسابقه بین‌الملل سی و نهمین دوره جشنواره کلرمونت فرانسه، جشنواره فیلم‌های ایرانی پاریس، سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر و جشنواره  parties De Campagne پاریس حضور داشته است.

بیست و هشتمین دوره این جشنواره از تاریخ ۲۳ اوت تا ۳ سپتامبر برابر با ۱ تا ۱۳ شهریور در شهر سائوپائولو برزیل برگزار خواهد شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=7318