۱۰ فیلم کوتاه ایرانی در سه بخش مسابقه و خارج از مسابقه هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم مالاتیای ترکیه به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، فیلم‌های کوتاه «حفره مشترک» به کارگردانی اسما ابراهیم زادگان و «سَس» به کارگردانی ارتوران نجفی به بخش مسابقه کوتاه بین‌الملل، فیلم کوتاه «پیژامه راه راه پدر را باد برد» به کارگردانی محمد صادقی در بخشی با عنوان «ارتباط‌های کوتاه» به نمایش درخواهد آمد.

همچنین در این دوره جشنواره بخش ویژه‌ای با عنوان «نمایش ویژه فیلم‌های کوتاه ایرانی» وجود خواهد داشت که در این بخش فیلم‌های کوتاه «مرگ در آغاز» به کارگردانی حسین عبداللهی، «من عصمت هستم» به کارگردانی لیلا نوروزی، «تولد» به کارگردانی سیامک عطا، «قارلی داملار» به کارگردانی هایده مرادی، «پل» به کارگردانی رضا جمالی، «زمستان ژرمانیوم» به کارگردانی لیلا احدی و «کوزمک» به کارگردانی علیرضا سلمانپور و یونس طراحی به نمایش درخواهند آمد.

جشنواره فیلم مالاتیا با ریاست سوات کوچر با حضور بیش از ۵۰ فیلم بلند سینمایی و کوتاه از فیلم‌سازان کشورهای مختلف جهان در چندین بخش رقابتی و غیررقابتی، جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران ترک و چندین بخش دیگر از ۹ تا ۱۶ نوامبر برابر با ۱۸ تا ۲۵ آبان در شهر تاریخی و فرهنگی مالاتیا برگزار می‌شود.

پخش بین‌المللی فیلم کوتاه «حفره مشترک» را فیدان برعهده دارد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=9168