فیدان: به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، جزئیات کارگاه­‌ها و نشست‌­های تخصصی نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم وارش اعلام شد.

کارگاه «اندیشه و اجرا در فیلم مردم نگاری» با حضور همایون امامی و نشست تخصصی «روند همکاری شرکت های تولید فیلم با فیلم‌سازان» با حضور ادوارد پیچگونین از کشور روسیه دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه در اولین روز از برگزاری جشنواره برگزار می شود.

همچنین کارگاه­‌های «تکنیک­‌های توزیع فیلم مستند در جشنواره­‌ها» با حضور احد محبی و محمدرضا فرطوسی و «تولید فیلم مستند مردم شناسی» با حضور فرهاد ورهرام روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در بابل برگزار می‌شوند.

«موسیقی و سینما» با حضور آنتون لابچنکو از کشور روسیه عنوان نشست تخصصی و «آغاز و پایان در فیلم مستند» با حضور احمد الستی و مهرداد اسکویی عنوان کارگاهی است که چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان هنرجویان سینما خواهد بود.

کارگاه «ساز و کارهای تامین سرمایه جمعی برای تولید یک فیلم» با حضور زینب تبریزی و شیما صابری و نشست «تجربه های شخصی در فیلم‌سازی» با حضور سرگئی دووروتسوی از کشور قزاقستان نیز روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر بابل برگزار می شوند.

نشست­‌های «امر ذهنی و امر واقع در مستند» با حضور فرشاد فدائیان، «جامعه شناسی فیلم عامه پسند» با حضور جواد طوسی و کارگاه «زیبایی شناسی جغرافیا و لوکیشن در تولید فیلم» با حضور پرویز جاهد نیز ۱۳ اردیبهشت ماه در آخرین روز از نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش برگزار می شوند.

شرکت در این کارگاه­‌ها و نشست‌ها برای عموم آزاد و رایگان است.

این رویداد به دبیری مهدی قربانپور ۹ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در استان مازندران و در سه شهر بابل، ساری و رامسر برگزار می شود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=13672