سی‌و‌سومین جلسه پاتوق فیلم‌کوتاه، سینما آینده و چهارمین جلسه از فصل پنجم این محفل دوستانه، دوشنبه ۲مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سه فیلم کوتاه ایرانی و یک فیلم کوتاه از کشور بلژیک در چهارمین جلسه از فصل پنجم پاتوق فیلم کوتاه، سینما آینده، اکران خواهند شد.

این هفته در پاتوق خواهیم دید:

«آسمار»  بر بستر مرگ در یک عصر بارانى مى‌خواهد چیزى بگوید؛ اما باید «او» بیاید تا  آسمار حرفش را بزند. همه منتظرند. روز تمام مى‌شود. این روایت فیلم کوتاه داستانی «تصنیف قدیمی و غمناک عصر بارانی آسمار» به نویسندگی و کارگردانی مجید برزگر است.

فیلم کوتاه داستانی «P.T.S.D 11» به کارگردانی احسان همتی و نویسندگی تی‌یام یابنده، درباره هنرمند جوانی است که بر اثر یک اتفاق بزرگ با خواهرش زندگی می‌کند. او که خود را متعلق به این زمان نمی‌داند، قصد دارد خواهرش را متقاعد کند که برای پیوستن به…

داستانی کوتاه «ارتش پنهان» به کارگردانی محمد اسماعیلی، زیر آفتاب داغ و نخل‌های سوزان روایت رزمنده‌ای تنهاست که به سمت دشمن می‌دود؛ انفجارهای پیاپی و پای تیرخورده‌اش…

انیمیشن کوتاه «رویاهای کوچک» به کارگردانی ویلکی برانسون، محصول کشور بلژیک، انیمیشنی با حرکات موزون در مورد رویاها، آرمان‌ها و ترس‌ها که در آن با استفاده از فیلم‌های قبلی «برانسون» به‌عنوان منبع اصلی، آخرین آثار او دوباره بازآفرینی می‌شوند.

گفتنی ‎‌است فصل پنجم پاتوق فیلم کوتاه با ۱۲ هفته طولانی‌ترین فصل این رویداد هنری تا کنون به‌شمار می‌آید؛ همچنین نمایش آثار شاخص و مطرح سال‌های گذشته از کارگردانان به‌نام عرصه فیلم کوتاه در ایران، با رویکرد مرور و نگاهی دوباره به این فیلم‌های کوتاه، از دیگر ویژگی‌های این فصل از پاتوق است.

پاتوق فیلم کوتاه، محفلی برای هنرمندان و دوست‌داران این عرصه هنری، دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ در سالن شماره ۳ پردیس چارسو برگزار می‌شود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=7666