مهلت ارسال آثار به پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان، اروند تا ۱۵آبان‌ماه سال‌جاری تمدید شد. 

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ستاد برگزاری پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان–  اروند اعلام کرد، مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۵آبانماه خواهد بود.

جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان– اروند با هدف حمایت از تولیدات حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای هنرجویان استان‌های سراسر کشور، شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی در خارج از مرکز، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی و ارتباط هرچه بیشتر میان مسؤولین استانی و ستاد مرکزی سینمای جوانان ایران در جهت همکاری‌های دوجانبه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در سه بخش مسابقه­ فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس به رقابت خواهند پرداخت.

پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان–  اروند سوم تا ششم دی‌ماه سال‌جاری در استان خوزستان، شهر آبادان و با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت نام در سایت www.iycs.ir آثار خود را تا ۱۵ آبان‌ماه ۱۳۹۶ به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی،کوچه نوزدهم، پلاک ۲۰، کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱، دفتر امور جشنواره‌ها ارسال کنند.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=9047