فیلم‌برداری فیلم کوتاه «هیچ قطاری ایستگاه را ترک نمی‌کند» پایان یافت

فیلم‌برداری فیلم کوتاه «هیچ قطاری ایستگاه را ترک نمی‌کند» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی عباس فردوسی پایان یافت و وارد مرحله تدوین شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، این فیلم کوتاه رابطه سرد و بیمار میان یک زن و شوهر را روایت می کند؛ روابطی که به حساب عقل و منطق محکوم به جدایی‌اند، اما عادات و فشار خاطرات، آدم‌ها را از گرفتن تصمیم درست باز می‌دارد.

در این فیلم کوتاه سهیل برخورداری و زهره رمضانی جلوی دوربین مهدی ایل بیگی ایفای نقش می‌کنند و صدابرداری این کار برعهده علی عدالت دوست است.

عباس فردوسی که کارش را در تئاتر آغاز کرده بوده، تحصیلات سینمایی‌اش را در ایتالیا ادامه داده است. «شوخی»، «رها شده در بند» و «O2» از ساخته‌های پیشین او هستند که جشنواره‌های داخلی و خارجی به نمایش درآمد و موفق به کسب رتبه‌های برتر شده است.

عوامل فیلم کوتاه «هیچ قطاری ایستگاه را ترک نمی‌کند» عبارتند از: تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: عباس فردوسی، مدیر فیلم‌برداری: مهدی ایل بیگی، صدابردار همزمان: علی عدالت دوست، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: محمد عسکری، مجری طرح: حسین تهرانی، منشی صحنه: مرضیه آذری، طراح گریم: نسیم استوار، دستیار دوم کارگردان: شقایق فرخی، دستیاران فیلم‌برداری: حامد حسنوندی، علیرضا حلوایی زاده، دستیارصدا: امیرعباس علیرضایی، موسیقی: فرشاد دولت خواه، طراح صحنه: محمد عسکری و رحیم حاجی تبار، مدیرتولید: مهتاب ذوالفقاری، عکاس: اله ویردی علیپور، سینه موبیل: سیامک حسین نژاد

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=5999