فیلم کوتاه «رفتنت رفتن نیست» به کارگردانی کمیل صادق، به بخش نیمه نهایی چهلمین دوره جشنواره ELCHE  اسپانیا راه یافت.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، فیلم کوتاه «رفتنت رفتن نیس» به کارگردانی کمیل صادق و تهیه کنندگی فریبا بیات و حمایت انجمن سینمای جوانان ایران در نخستین حضور بین‌المللی خود در بخش نیمه نهایی جشنواره  ELCHEاسپانیا حضور دارد. گفتنی است این فیلم کوتاه دومین تجربه کارگردانی کمیل صادق بعد از کارگردانی مستند «بقعه لوط» است.

این فیلم داستان زنی است که خاطرات همسر شهیدش را از میان تابلوهای نقاشی‌اش به یاد می‌آورد.

این جشنواره مستقل بین‌المللی فیلم، توسط بنیاد مدیترانه‌ای Caja سازماندهی شده است و با هدف ارائه یک فضای فرهنگی به فیلم‌سازان و علاقه‌مندان به سینما، و وفادار به ارتقاء فرهنگ و حمایت از ارزش‌های در حال ظهور سینما، تمرکز بر نوآوری، ایجاد فرصت گفتگو و ارتباط با نویسندگان و فیلم‌سازان برگزار می‌شود.

با وجود انطباق جشنواره با فن آوری‌های جدید، این جشنواره ریشه و احترام خود برای دستیابی به بالاترین کیفیت در فرمت‌هایی که تکنولوژی اجازه می‌دهد را فراموش نکرده است و به همین دلیل است که تنها فرمت در رقابت ویدیو با کیفیت بالا است. در این راستا، جشنواره فیلم مستقل بین‌المللی ELCHE توسط آکادمی علوم و هنرهای سینما اسپانیا برای نمایش نامزدها در سی و یکمین دوره جوایز گویا برای بهترین فیلم کوتاه انتخاب شده است.

در این سال به عنوان یک بخش جدید جایزه فیلم‌های موبایلی برای تمام کسانی که تولیدات که با گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و… ساخته‌اند برنامه‌ریزی شده است. همچنین، در طول تاریخ، جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل ELCHE، حضور چهره‌های برجسته اسپانیایی سینما مانند: فرناندو فرنان گومز، جولیتا سرانو، سانچو گراسیا، خوان دیگو و…، از دیگر افتخارات این جشنواره است.

لازم به ذکر است که چهلمین دوره جشنواره  ELCHE اسپانیا از ۱۵ تا ۲۲ جولای برابر با ۲۴ تا ۳۱ تیرماه در ELCHE اسپانیا برگزار می شود.

سایر عوامل فیلم کوتاه «رفتنت رفتن نیست» عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تدوینگر: کمیل صادق، تهیه کننده و تصویربردار: فریبا بیات، بازیگر: مریم رضایی، ساخت دکور: حبیب احسانی پور، امور فنی: روح الله صادق، مهدی امیری حصاری، دستیار کارگردان: مجتبی صادق، نورپرداز: لیلا امیری، هادی امیری، محصول انجمن سینمای جوانان ایران.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=7356