فیلم کوتاه «ناسور» به کارگردانی محسن نبوی وارد مرحله تدوین و جلوه‌های ویژه شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، محسن نبوی در پنجمین تجربه کارگردانی خود به نام «ناسور»، داستان مادر و دختری را روایت می‌کند که در جنگل به پیرمرد شکارچی و نوه اش برخورد می‌کنند و در جدال مرگ و زندگی قصه را به جلو می‌برند.

گفتنی است این فیلم در روزهای پایانی سال ۹۴ در شمال کشور فیلم‌برداری شد و هم اکنون در مرحله تدوین و جلوه‌های ویژه قرار دارد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: 

نویسنده و کارگردان: محسن نبوی، بازیگران: محمود نظرعلیان، سیما بابایی، آیشین سلمانیها و حامد ندری فیلم‌بردار: احسان عبدی پور، تدوین: میثم میرزایی، جلوه‌های بصری: شهاب نجفی، طراح لباس: آزاده اکبریان، گریم: الناز بابایی، مدیرتولید: مصطفی تقی زاده، برنامه‌ریز و دستیارکارگردان: مونا سلمانیها، دستیاران تصویر: بهروز سیفی، وحید قربانیان،  تهیه‌کننده: آزاده اکبریان.

ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند «این روزها»، «آکواریوم»، «آخرین صدای زمین» ، «پروانگی» و همچنین دیپلم افتخار بخش جنبی جشنواره فیلم کودک برای فیلم «سفر زمان» ساخته امیر شهاب رضویان و چندین فیلم‌نامه بلند سینمایی و تلویزیونی دیگر، در کنار پروژه‌های کوتاه و بلند در چندین جشنواره مختلف از سوابق محسن نبوی محسوب می‌شود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3349