پنج فیلم کوتاه روز از ۲۶ شهریور در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش در می‌آید.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط عمومی گروه هنر و تجربه، فیلم‌های «بعد از کلاس» به کارگردانی فرشته پرنیان، «نیمه‌شب» به کارگردانی حسین نمازی، «از فردا می‌ترسم» به کارگردانی محمدکاظم محمودی، «باد هر وقت که بخواهد می‌وزد» به کارگردانی مریم اسمی‌خانی و «سوگواری» به کارگردانی پوریا کاکاوند آثاری هستند که در دوره جدید اکران فیلم‌های گروه هنر و تجربه در قالب فیلم‌های کوتاه روز به نمایش در می‌آیند.

از فردا می‌ترسم فیلم ۱۶ دقیقه‌ای محمدکاظم محمودی، قصه زندگی دختر جوانی را روایت می‌کند که باید تصمیم بزرگی بگیرد اما با شرایطی که دارد، اصلاً نمی‌تواند چون به هر نقطه از گذشته خود که می‌رسد داستانی از گذشته برایش نمایان می‌شود.

بعد از کلاس به کارگردانی فرشته پرنیان سال ۱۳۹۲ ساخته شده و فرشته صدر عرفایی در آن بازی می‌کند. این فیلم ۱۲ دقیقه‌ای درباره مدیر یک دبیرستان است که در روز ابلاغ حکم مدیریتش در دبیرستان با تصمیم غیرمنتظره دخترش مواجه می‌شود. این فیلم در جشنواره‌های مختلفی به نمایش درآمده است.

فیلم ۲۴ دقیقه‌ای نیمه‌شب به کارگردانی حسین نمازی داستان خود را در یک نیمه‌شب تعریف می‌کند. این فیلم را حسین نمازی با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران تهیه‌کرده است.

باد هر وقت که بخواهد می‌وزد ساخته مریم اسمی‌خانی هم درباره یک گروه فیلم‌سازی است که در آخرین روز فیلم‌برداری و در حال ضبط آخرین پلان فیلم باد هر وقت که بخواهد می‌وزد، دستگاه  باد سازشان خراب می‌شود، تلاش گروه برای تعمیر این دستگاه ماجراهایی را رقم می‌زند. مدت‌زمان این فیلم ۳۰ دقیقه است.

فیلم ۱۲ دقیقه‌ای سوگواری به کارگردانی پوریا کاکاوند هم  قصه مینا را روایت می‌کند. همسر مینا در تصادف کشته می‌شود، او از این تصادف رازی در دل دارد که می‌خواهد در مراسم ختم آن را بازگو کند.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=1279