انیمیشن موزیک ویدیوی «از سرزمین‌های شرقی» جایزه بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم انیمیشن، کمیک و گیم جشنواره اپیک آلبانی در امریکا را به دست آورد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، جشنواره «اپیک» آلبانی در این دوره میزبان از سرزمین‌های شرقی سارا طبیب زاده در بخش مسابقه انیمیشن‌های کوتاه بود که از میان چهارده جایزه در بخش‌های مختلف درنهایت جایزه بهترین موسیقی متن فیلم را به این انیمیشن موزیک ویدئوی ایرانی داد. موسیقی این انیمیشن اثر گروه موسیقی پالت است که طبیب زاده این انیمیشن را برای موزیک ویدئوی آهنگ از سرزمین‌های شرقی ساخته است. این جشنواره که از آن به‌عنوان ویترین انحصاری کمیک، گیم و انیمیشن نام برده می‌شود از طریق پخش، رقابت و گردهمایی‌ها در تلاش برای جذب عناصر خلاق و فیلم‌سازان و مخاطبان و نیز تشویق انیماتورهای جوان است. دومین دوره این جشنواره با برگزاری مستر کلاس‌ها، سمپوزیوم تجاری، بازار فیلم و با حضور متخصصان استودیوهای مختلف و فرش قرمز در روزهای ۷ و ۸  نوامبر در آلبانی نیویورک برگزار شد.

برخی از عوامل این انیمیشن عبارت‌اند از: کارگردان: سارا طبیب زاده، تهیه‌کننده: احسان رسول اف، نویسنده: نادر رضائیان، تدوین: سارا طبیب زاده، انیماتور: حسام جواهری، موسیقی: گروه پالت

پخش بین‌الملل انیمیشن کوتاه «از سرزمین‌های شرقی» را فیدان فیلم بر عهده دارد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=1786