ساخته مشترک علیرضا سلمان پور و یونس طراحی جایزه دوم بهترین فیلم کوتاه شانزدهمین جشنواره فیلم کوتاه ازمیر ترکیه را دریافت کرد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، گفتنی است فیلم کوزمک ساخته مشترک علیرضا سلمانپور و یونس طراحی با محوریت دریاچه ارومیه به تهیه کنندگی مشترک جعفر شکوری ، علیرضا سلمانپور و یونس طراحی در بهمن سال ۹۳ تصویربرداری گردیده است و تا کنون در جندین جشنواره بین المللی و ملی حاضر بوده و چندین جایزه را از آن خود کرده است.بوده و چندیس تندیس را از آن خود کرده است.

این جشنواره در چهار بخش مستند، داستانی، انیمیشن و تجربی از ۱۷ تا ۲۲ نوامبر در شهر ازمیر ترکیه برگزار شد. گفتنی است در این دوره جشنواره ۵۹۱ فیلم کوتاه از ۸۵ کشور جهان متقاضی حضور در این جشنواره بودند که درنهایت ۱۰ فیلم کوتاه در بخش بین‌الملل و ۲۶ فیلم کوتاه در بخش ملی این جشنواره حضور داشتند.

عوامل فیلم کوتاه «کوزمک» عبارت‌اند از: کارگردان: علیرضا سلمان پور، یونس طراحی، فیلم‌نامه‌نویس: یونس طراحی، تهیه‌کننده: جعفر شکوری، علیرضا سلمان پور، یونس طراحی، تصویربردار: حمید مهرافروز، تدوینگر: علیرضا سلمان پور، صدابردار: حسن سلمانی، صداگذار: علیرضا سلمان پور، بازیگران: احد پاسبانطوس، آرمان اسداللهی، عباس زارع سرشت، نسرین مرادی، مجری طرح: استودیو هنر رند.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=1897