امیر مسعود سهیلی فیلم‌ساز خراسانی داور جشنواره ویدسی اندونزی شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، امیر مسعود سهیلی که سال گذشته با فیلم کوتاه «چشم آبی» موفق به حضور در ۹۴ جشنواره بین‌المللی و کسب ۱۳ شده است به‌عنوان یکی از سه عضو هیات داوری جشنواره ویدسی اندونزی انتخاب شد.

وی به نمایندگی از ایران به همراه جیمز لی از مالزی و ایجی شیمادا از ژاپن آثار راه‌یافته به جشنواره ویدسی را که علاوه بر نمایش آنلاین فیلم‌ها در طول ماه فوریه برابر با بهمن و اسفند در شهرهای مختلف اندونزی به نمایش گذاشته خواهد شد. اختتامیه این جشنواره ۵ مارس برابر با ۱۵ اسفندماه در جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار خواهد شد.

امیر مسعود سهیلی پیش از «چشم آبی» فیلم کوتاه «ماشین‌ها برای خانم‌ها بوق می‌زنند» را کارگردانی کرده است و تازه‌ترین ساخته او با نام «دادزن» در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

ویدسی یک وب‌سایت تخصصی نمایش آنلاین فیلم کوتاه است که با تمرکز بر نمایش و معرفی فیلم‌های کوتاه آسیایی فعالیت می‌کند. این وب‌سایت علاوه بر گردآوری و نمایش فیلم‌های کوتاه آسیایی به برگزار جشنواره‌ها و همکار با نهادهای دانشگاهی مطرح آسیایی و فراهم کردن بستری مناسب برای فعالیت فیلم‌سازان جوان آسیایی می‌پردازد.

فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه نیز با همکاری ویدسی اقدام به معرفی و نمایش آنلاین فیلم‌های کوتاه ایرانی می‌کند.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=2305