سومین دوره جشنواره فیلم‌های مستند مردم‌شناسی شرق و آسیای میانه EASA برگزار می‌شود.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، جشنواره فیلم‌های مستند مردم‌شناسی شرق و آسیای میانه برای سومین دوره خود از مردم شناسان، جامعه‌شناسان، فیلم‌سازان مستند و هنرمندان فعال رسانه دعوت می‌کند تا آثار خود را برای شرکت در این برنامه ارسال نمایند. این جشنواره تمام نواحی خاورمیانه و اوراسیای مرکزی (روسیه، قفقاز، آسیای مرکزی، چین) را موردتوجه کار خود قرار می‌دهد. سومین دوره این جشنواره در طول چهاردهمین کنفرانس دوسالانه EASA در دانشگاه میلان ــ بیکوکا در ایتالیا برگزار خواهد شد.

تمرکز اصلی امسال برنامه بر روی موضوعات «جنگ، بحران، پناهندگان، مهاجرین و اسلام هراسی در اروپا» است. در کنار این، از موضوعات دیگر نیز استقبال می‌شود.

مهلت ارسال آثار

فیلم‌ها و دیگر آثار هنری ارسال شده برای شرکت در این جشنواره می‌بایست به‌صورت آنلاین یا بر روی دی‌وی‌دی به همراه سیناپسی ۱۰ خطی که در آن توضیح درباره فیلم و اطلاعات فنی فیلم ضمیمه شده است را تا تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۶ (۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) ارسال نمایند.

گفتنی است سومین دوره جشنواره فیلم‌های مستند مردم‌شناسی شرق و آسیای میانه EASA به دبیری دکتر پدرام خسرونژاد و با همکاری و حمایت رأی بُن مستند برگزار می‌شود.

 

قوانین تحویل و بازگشت

تمامی آثار ارسالی می‌بایست در اول ژانویه ۲۰۱۶ یا بعدان به تولید باشند. هزینه ارسال کپی نمایش و نسخه بازبینی بر عهده شرکت‌کننده است. کپی نمایش و نسخه بازبینی عودت داده نخواهد شد.

آثار می‌بایست به آدرس زیر فرستاده شوند:

 Dr. Pedram Khosronejad

Farzaneh Family Scholar

Associate Director for Iranian and Persian Gulf Studies

School of International Studies

Oklahoma State University

۲۰۱ Wes Watkins Center

Stillwater, Oklahoma 74078

Phone: 405-744-6179

E-mail: Pedram.khosronejad@okstate.edu

www.iso.okstate.edu

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=2560