برنامه «فیلم کوتاه» این هفته با اجرای آزاد محمدی فیلم‌ساز به گفتگو با مهدی جعفری فیلم‌بردار و کارگردان اختصاص دارد و فیلم کوتاهی از نولان را نیز پخش و سپس تحلیل می‌کند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، برنامه تلویزیونی «فیلم کوتاه» با طراحی و تهیه‌کنندگی عماد خدابخش و کارگردانی رضا مهران‌فر این هفته با اجرای آزاد محمدی روی آنتن می‌رود.

در این برنامه با مهدی جعفری فیلم‌بردار و کارگردان فیلم کوتاه گفتگو می‌شود و بنا است فیلم «غروب حلزون» ساخته او نیز روی آنتن برود.

پس از آیتم خبرهای مربوط به فیلم کوتاه، قسمت‌هایی از انیمیشن «صفحه خالی» ساخته سیاوش خدایی پخش می‌شود و او درباره این فیلم سخن می‌گوید.

پشت‌صحنه فیلم «در پیکر» به کارگردانی مهدی آقاجانی و فیلم «دودل‌باگ» ساخته کریستوفر نولان فیلم‌ساز شناخته شده در ادامه «فیلم کوتاه» روی آنتن می‌روند و ارسلان امیری به تحلیل ساخته نولان می‌پردازد.

بیست و چهارمین قسمت از برنامه «فیلم کوتاه» سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و بازپخش آن چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۹ صبح و جمعه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹ خواهد بود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3017