مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه سینما پوورو ایتالیا با کسب چهار جایزه برای فیلم‌های کوتاه ایرانی همراه شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، در پایان این مراسم که شب گذشته ۴ مهرماه برگزار شد، هیئت‌داوران جشنواره چهار فیلم کوتاه ایرانی را در رقابت با آثاری از ایتالیا، اسپانیا، امریکا، فرانسه، سوئیس، مکزیک و… شایسته کسب جایزه دانستند.

بر همین اساس انیمیشن کوتاه «دخترک آت‌آشغالی» به کارگردانی محمد زارع و شلاله خیری جایزه ویژه هیئت‌داوران، انیمیشن کوتاه «از سرزمین‌های شرقی» به کارگردانی سارا طبیب زاده جایزه بهترین موسیقی متن و فیلم‌های کوتاه «فرشته‌ها مرده‌اند» به کارگردانی سحر خوش‌چشمان و «ماهی» به کارگردانی سامان حسین پور هر دو دیپلم افتخار داوران جشنواره را کسب کردند.

جشنواره فیلم کوتاه سینما پوورو فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن زیر بیست دقیقه را با رویکرد فرهنگی و اجتماعی و باهدف کشف و معرفی استعدادهای فیلم‌سازی کوتاه به نمایش می‌گذارد.

گفتنی است یوسف کارگر فیلم‌ساز ایرانی به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌داوران در این دوره از جشنواره حضور داشت و کار بررسی و انتخاب آثار برتر را در کنار داوران دیگر انجام داد. سومین دوره این جشنواره ۲۳ تا ۲۵ سپتامبر برابر با ۲ تا ۴ مهر در شهر تاریخی ایسپرا ایتالیا برگزار شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=4374