ورک‌شاپ «طرح و گسترش طرح» توسط انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران با همکاری شبکه تلویزیونی ZDF آلمان پاییز امسال در خانه سینما برگزار می‌شود.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از رای بن مستند، این ورک‌شاپ زیر نظر مدیران تهیه و تولید شبکه ZDF و به مدت سه روز با بررسی طرح‌های ارسالی مستندسازان و گسترش طرح‌های منتخب برای تولید مشترک همراه خواهد بود.
مستندسازان علاقه‌مند به شرکت در این ورک‌شاپ می‌توانند با تکمیل فرم شرکت و فرستادن اطلاعات لازم، درخواست خود را به دبیرخانه انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران به آدرس ایمیل زیر بفرستند:
آدرس ایمیل: info@aoidp.com

شرایط شرکت در ورک‌شاپ:
۱- مستندسازان (تهیه‌کننده یا کارگردان) با حداقل ساخت ۳ فیلم مستند مستقل و یا عضویت در یکی از انجمن‌های مستند خانه سینما.
۲- ارسال و تکمیل فرم درخواست تا تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۳۹۵
۳- الویت با طرح‌های مستندی است که زمان آن‌ها حدود ۳۰ دقیقه باشد. اما طرح‌های بلندتر نیز بررسی خواهند شد.
۴- طرح‌های ارسالی باید در مرحله قبل از تولید باشند.
توضیحات: کلیه طرح‌ها بعد از بررسی در دو مرحله انتخاب خواهند شد. در مرحله اول  حدود ۵۰ طرح انتخاب می‌شوند که به زبان انگلیسی یا آلمانی ترجمه می‌شوند. در صورت نیاز، از فرستنده طرح ضمایم تکمیلی بیشتری درخواست می‌شود. طرح‌ها در این مرحله توسط هیئت داوری شبکه ZDF و انجمن تهیه‌کنندگان سینمای  مستند ایران بررسی خواهند شد، سپس ۱۲ طرح برای ورک‌شاپ «طرح و گسترش طرح» انتخاب می‌شود. این ۱۲ طرح در یک ورک‌شاپ ۳ روزه زیر نظر مدرسان و مدیران تولید شبکه ZDF بررسی و گسترش پیدا خواهند کرد.

فرم درخواست شرکت در ورک‌شاپ «طرح و گسترش طرح» را دانلود و تکمیل کنید.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=4376