جشنواره نمایش فیلم‌های برگزیده «کتاب و سینما» در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، برگزار می‌شود.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، خانه کتاب با همکاری این انجمن، جشنواره نمایش فیلم‌های برگزیده «کتاب و سینما» را در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌کند. در این جشنواره فیلم‌های کوتاه برگزیده با موضوع کتاب به نمایش درخواهند آمد. از میان فیلم‌های کوتاه منتخب برای نمایش در این جشنواره، «چشم آبی» به کارگردانی امیرمسعود سهیلی، «دمام» به کارگردانی محمد مرتضی‌وند ، «حفره مشترک» به کارگردانی اسماء ابراهیم‌زادگان و «کودکان ابری» به کارگردانی رضا فهیمی، از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران هستند.

همچنین مجموعه فیلم‌های کوتاه ابراهیم ایرج زاد «عشق یک روایت غمگین»، «نیستان»، «زنی پوشیده با گردنبند»، «چند کیلومتر دورتر» و «دوچرخه ها، پدرها، سیگارها» نیز در قالب این برنامه به نمایش درخواهند آمد.

این جشنواره از ۱۳ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شهر آفتاب، سالن ملل، استودیو خانه کتاب، برگزار خواهد شد.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از ۱۳ اردیبهشت ماه پذیرای مردم و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است و تا ۲۳ اردیبهشت همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ فعالیت دارد.

 

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=6403