تیزر و پوستر فیلم کوتاه «آن‌سوی خیابان» به کارگردانی احمد میرهاشمی رونمایی شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، پوستر این فیلم کوتاه را احمد میرهاشمی برعهده داشت و تیزر آن را عباس ابراهیمی ساخته است. گفتنی است احمد میرهاشمی که پیش از این کارگردانی فیلم‌های کوتاه و مستندی چون «امان»، «عزیز»، «سرنوشت» و «تماس» را در کارنامه خود دارد، تازه‌ترین فیلم کوتاه خود با نام «آن‌سوی خیابان» را آماده نمایش دارد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «آن‌سوی خیابان» داستان پسری سیزده ساله به نام پیمان است که همراه پدرش در کارگاه چوب‌بری کار می‌کند. پس از تصمیم پدر برای کار نکردن در کارگاه، پیمان کم کم با مسائل جدیدی روبه‌رو می‌شود که زندگی او را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: احمد میرهاشمی، تصویربردار: سید جعفر موسوی، صدابردار: بردیا اردلان، صداگذار: محمد حسین ابراهیمی، بازیگران: رضا رباط­جزی، عرشیا نجاتی، اصغر بیات، بهرام نوری گندم آباد، آرمین تیموری و بهزاد علوی، طراح صحنه و لباس: بهزاد علوی، مدیر تولید: رضا میرهاشمی، موسیقی: سینا خیرآبادی، تدوین: احمد میرهاشمی، دستیار کارگردان: آرمین تیموری، دستیاران نور و تصویر: عابد دروگر و محسن مصلح، منشی صحنه: ریحانه ستوده.

 

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=7275