سی‌و‌پنجمین جلسه پاتوق فیلم‌کوتاه، سینما آینده دوشنبه ۱۶مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهار فیلم کوتاه ایرانی و یک فیلم کوتاه از کشور مونته‌نگرو در ششمین جلسه از فصل پنجم پاتوق فیلم کوتاه، سینما آینده، اکران خواهند شد.

این هفته در پاتوق شاهد نمایش این فیلم‌ها خواهیم بود:

فیلم ۳دقیقه‌ای «زندگی کاغذی»  به کارگردانی محمدرضا مرادی که روایتی تجربی با مضمون اسراف انسان در زندگی روزمره‌ است.

فیلم داستانی «طلعت» ساخته امیر ربوئین‌روئینی، درباره گم شدن تلفن پدر یک خانواده و اخاذی شخصی است که آن‌را دزدیده است؛ این فیلم با زمان ۲۰ دقیقه تولید شده است.

انیمیشن کوتاه«روزنه» با زمان ۷ دقیقه، به کارگردانی امیر مهران و تهیه‌کنندگی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تهران سومین فیلم پاتوق این هفته است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است : ” گلوله‌ها پشت هم وارد فضای آرام و تاریک خشاب می‌شوند، غافل از اینکه بیرون، جنگ منتظر آنهاست.”

فیلم کوتاه داستانی «خون‌بس» به کارگردانی سناد ساهمانوویچ، محصول کشور مونته‌نگرو، با زمان۲۲دقیقه در پی پاسخ این سوال است که آیا بخشش و پایان دادن به دور باطل‌ها امکان‌پذیر است یا خیر؟

«غروب حلزون» عنوان آخرین فیلم پاتوق سی‌وپنجم است. این فیلم داستانی ۱۹ دقیقه‌ای ساخته آزاد محمدی  است و روایت‌گرآشنایی سرایدار جوان‌  یک گورستان اتومبیل با یک زن است.

پاتوق فیلم کوتاه، محفلی برای هنرمندان و دوست‌داران این عرصه هنری، دوشنبه‌های هر هفته ساعت   ۱۸در سالن شماره ۳ پردیس چارسو برگزار می‌شود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=7839