امیر توده روستا دبیر هشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه با انتشار یادداشتی از اختصاص جایزه ویژه هشتیم دوره جشن مستقل فیلم کوتاه ایران به بازیگری خبر داد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، جایزه ویژه جشن مستقل فیلم کوتاه هر سال به پیشنهاد دبیر جشن به یکی از موارد بازیگری، طراحی صحنه و لباس، موسیقی و چهره پردازی اهدا می‌شود که در این دوره به گفته امیر توده روستا با توجه به «بازی‌های درخشانی» بازیگران فیلم کوتاه با تشخیص داوران آکادمی به یک بازیگر اهدا خواهد شد.

در متن یادداشت امیر توده روستا آمده است: «تک تک عواملی که در تولید یک فیلم کوتاه نقش دارند، حضورشان در کیفیت نهایی اثر موثر است.

بنابر تصمیم شورای مشورتی آکادمی، هر سال یک جایزه ویژه از بین عواملی چون بازیگری، طراحی صحنه و لباس، موسیقی و چهره پردازی اهدا خواهد شد. این جایزه به پیشنهاد دبیر جشن و بر اساس بررسی کلیه فیلم‌های منتخب جشن انتخاب و توسط داوران به رای گذاشته می شود.

آنان که با حضور خود در قاب دوربین فیلم‌سازان فیلم کوتاه نقش آفرینی کردند، امسال قضاوت خواهند شد و تقدیر. بعد از بررسی تمامی فیلم‌های منتخب هشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه، به این نتیجه رسیدم که بازی‌های درخشانی در فیلم‌ها وجود دارد. باشد که تقدیری شود از تمام آنانی که با حضورشان در تمامی این سال‌ها به شخصیت‌هایمان رنگ بخشیدند.

و خبر نوید بخش دیگر اینکه حالا می‌توانیم تمام تلاش‌های فیلم‌سازان و عوامل‌شان را اواخر مردادماه در کنار هم به تماشا بنشینیم. به‌زدودی زمان و محل نمایش فیلم‌های متتخب هشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه اعلام خواهد شد.

امیر توده روستا / دبیر هشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه»

 

فیدان ضمن قدردانی صمیمانه از تصمیم جشن مستقل فیلم کوتاه امیدوار است دیگر جشنواره‌های فیلم کوتاه نیز در راستای توجه به همه عوامل سازنده فیلم‌های کوتاه در خصوص اختصاص جایزه ثابت بازیگری بررسی‌های لازم را انجام دهند.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=7871