فیلم کوتاه «هیپنوتیزم» در جشنواره فیلم صلح آمریکا

فیلم کوتاه «هیپنوتیزم» به کارگردانی ارشیا زینالی در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم صلح که در شهر اورلاندو آمریکا و از تاریخ ۱۵ تا ۲۰ ژانویه برگزار خواهد شد، رقابت خواهد کرد.

 

یک جایزه و دو نامزدی از جشنواره روباه طلایی هند برای سه فیلم کوتاه ایرانی

فیلم‌های کوتاه «گربه ماهی» به کارگردانی سورنا بایراملو در بخش بهترین فیلم دانشجویی، «فلت لند» به کارگردانی علیرضا کیمنش و امیر پوستی در بخش بهترین فیلم تجربی نامزد دریافت جایزه و «من اینو دوست دارم» به کارگردانی جواد دارایی جایزهبهترین فیلم با موضوع آزادی این جشنواره که از ۵ تا ۶ دسامبر در شهر کلکته هند برگزار شد هستند.

 

انیمیشن کوتاه «در باد می‌وزد» در سه جشنواره بین‌المللی

انیمیشن کوتاه «در باد می وزد» به کارگردانی هژیر اسعدی در ششمین دوره جشنواره Flathead Lake مونتانای آمریکا، در جشنواره GLOBAL لوس آنجلس آمریکا و جشنواره Cineframe هند رقابت خواهد کرد. انیمیشن کوتاه «لایت سایت» به کارگردانی سید مسلم طباطبایی نیز دیگر انیمیشن کوتاه ایرانی حاضر در این جشنواره هندی است.

 

دو جایزه از جشنواره GLOBAL لوس آنجلس آمریکا برای دو فیلم کوتاه ایرانی

در این رقابت بین‌المللی در نهایت فیلم کوتاه «آریو والیبال» به کارگردانی محمد بخشی جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی و فیلم کوتاه «توهم» به کارگردانی محمد فراهانی جایزه بهترین فیلم‌ساز مستقل را دریافت کردند.

 

هشت فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره چشم سوم بمبئی

فیلم‌های کوتاه «تقدیر» به کارگردانی آذر فرامرزی، «شب تولد» به کارگردانی امید شمس، «اسپیکر» به کارگردانی بهنام اسدالهی، «نجاتم بده» به کارگردانی محسن نبوی، «به آینه نگاه نکن» به کارگردانی فرهاد غلامیان، «پل» به کارگردانی پیام عالی جانی، «حد» به کارگردانی جواد دارایی و «کردیت» به کارگردانی زانیار لوول  به جشنواره چشم سوم بمبئى هند راه یافتند.

شانزدهمین دوره جشنواره چشم سوم در تاریخ ۲۱ تا ۲۸ دسامبر در شهر بمبئى کشور هندوستان  برگزار خواهد شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=9646